با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در سال تحصیلی جدید صورت گرفت

زنگ اولین نمازجماعت در ناحیه ۱ بندرعباس نواخته شد

هرمزگان (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان زنگ اولین نمازجماعت در مدرسه دخترانه شاهد متوسطه اول شهید اخلاص طلب نواخته شد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
زنگ اولین نمازجماعت در ناحیه ۱ بندرعباس نواخته شد

زنگ اولین نماز جماعت در مدرسه دخترانه شاهد ناحیه ۱ بندرعباس با حضور محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، رئیس ستاد اقامه نماز استان، معاون پرورشی آموزش و پرورش استان و با حضور جمعی از مسئولین به صدا در آمد.

محمد قویدل گفت: از آنجا که برگزاری نماز جماعت مدارس یکی از برنامه های مورد تاکید وزارت آموزش و پرورش است و توجه بیشتر مدارس به اقامه نماز جماعت باعث نزدیک شدن بیشتر دانش آموزان به خداوند تبارک و تعالی می شود.

قویدل افزود: حضور تمامی دانش آموزان در صفوف منظم نمازخانه های مدارس از اهداف مهم تربیتی است که با حضور گرم آنان نماز جماعت در مدرسه برگزار شد و با استقبال دانش آموزان، مربیان و اولیا همراه بود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به آثار روحی و روانی نماز خاطرنشان کرد: فرد احساس راحتی و آسایش کرده و در این صورت می تواند در جامعه به راحتی و بدون اشکال، فعالیت داشته باشد و ویژگی شخصی اش در اجتماع باعث خشنودی و رضایت خاطر او شود.

دانش آموز خبرنگار: محمد رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار