همزمان با فرارسیدن سال تحصیلی جدید انجام شد؛

اهدای بسته‌های ملزومات تحصیلی پرتو مهر به فرزندان بی‌سرپرست در منطقه ۱۴

تهران(پانا) - به همت شهرداری منطقه ۱۴، بسته‌های ملزومات تحصیلی تحت عنوان «پرتو مهر» همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس به فرزندان بی‌سرپرست منطقه ۱۴ اهدا می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۶۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اهدای بسته‌های ملزومات تحصیلی  پرتو مهر به فرزندان بی‌سرپرست  در منطقه ۱۴

باتوجه به اینکه دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی، سرمایه آینده نظام جمهوری اسلامی به شمار رفته و برای حمایت و توانمندسازی آن‌ها نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد، هرساله و در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، تهیه بسته‌های تحصیلی شامل؛ کیف، نوشت افزار و ... در دستور کار شهرداری منطقه ۱۴ برای اهدا به دانش آموزان بی بضاعت قرار می‌گیرد.

فعالیت های حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۴ در خصوص آماده سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید در قالب طرح« شکوه مهربانی مهرماه» آغاز شده است و تعدادی بسته ملزومات تحصیلی تحت عنوان پرتو مهر، به منظور جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان بی سرپرست به آنان اهدا می شود.

بر این اساس در راستای حمایت و اهدای مهربانی به دانش آموزان کم بضاعت، ملزومات تحصیلی فرزندان دختر و پسر محصل زنان سرپرست خانوار منطقه نیز با توجه به نیازهای دوره های تحصیلی فرزندان در مقاطع تحصیلی مختلف تدارک دیده شده است و در قالب بسته های لوازم التحریر بین این خانواده ها توزیع می شود.

شایان ذکر است در روز های آینده بیش از ۱۲۰ بسته لوازم التحریر توسط اداره بانوان حوزه اجتماعی فرهنگی منطقه۱۴، به فرزندان زنان سرپرست خانواده اهدا می شود.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه آبرودی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار