بازی‌های آسیایی هانگژو؛

تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران در جمع ۸ تیم برتر بازی‌های آسیایی

تهران (پانا) - تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران با شکست ژاپن در مرحله نخست حذفی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به جمع هشت تیم برتر این مسابقات راه یافت.

کد مطلب: ۱۴۰۶۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران در جمع ۸ تیم برتر بازی‌های آسیایی

مسابقات والیبال ساحلی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی با شرکت ۲۷ تیم از ۲۸ شهریور آغاز شده است و تا ۶ مهر در زمین‌های ساحلی شهر نینگ‌بو ادامه دارد.

مرحله نخست حذفی این رقابت‌ها از صبح امروز (دوم مهر) آغاز شد و تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران نیز که با کسب سه پیروزی متوالی، بدون شکست و بدون ست باخته به‌عنوان تیم‌های اول گروه‌های F و H به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات راه یافته بودند، در جدول تک حذفی قرار گرفتند و برای راهیابی به جمع هشت تیم برتر مسابقات تلاش خود را آغاز کردند.

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی - سینا شوکتی) از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه امروز در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف ژاپن (تاکاهاشی - آگابه) رفت و با شکست دو بر یک حریف به مرحله بعد صعود کرد.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در ست دوم این مسابقه ۲۱ بر ۱۸ مغلوب سامورایی‌ها شدند، اما در ست‌های اول و سوم با امتیاز‌های ۲۱ بر ۱۶ و ۱۵ بر ۶ حریف ژاپنی را شکست دادند و به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه یافتند تا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده قطر یک و عمان یک بروند.

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران (عباس پورعسگری - علیرضا آقاجانی) نیز صبح امروز در این مرحله به مصاف تایلند دو (کاوواسایی - جونگک لانگ) رفت و دو بر صفر این تیم را شکست داد تا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف اندونزی یک برود.

بدین ترتیب دو تیم ایران به مرحله یک چهارم نهایی و هشت تیم برتر بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ راه یافتند تا فردا (سوم مهر) به مصاف حریفان خود بروند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار