مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

دفاع‌مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است

بهارستان یک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان دفاع‌مقدس را طلیعه جاودانه غرور ملی بیان کرد که توجه به آموزش مفاهیم آن الزام‌آور است.

کد مطلب: ۱۴۰۶۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دفاع‌مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است

زنگ دفاع‌مقدس ناحیه یک بهارستان با عنوان زنگ ایثار و مقاومت، با حضور آیت اصلانی مدیر و معصومه‌احمدی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در آموزشگاه ابتدایی مهر نواخته شد.

آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن اشاره به لزوم توجه به زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای هشت‌سال دفاع‌مقدس خاطر نشان کرد: بازگشایی مدارس همواره همراه با هفته دفاع‌مقدس است که رساترین واژه ایستادگی ملت ایران می باشد و بیانگر مجاهدت و مقاومت مردم این سرزمین است.

اصلانی در ادامه افزود: درحقیقت دفاع مقدس طلیعه جاودانه غرور ملی است وبه فرموده مقام‌معظم رهبری اوج افتخارات ملت ایران است که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب‌اسلامی و امام‌شهدا باید زنده بماند. بی‌شک کارنامه ۸ ساله دفاع‌مقدس یکی از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در طول تاریخ می باشد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با تاکید بر لزوم آموزش آموزه‌های ایثار و فداکاری در بین دانش‌آموزان گفت: امام خمینی‌(ره) مقابله با جنگ تحمیلی عراق را دفاع مقدس نامیدند و به دفاع در برابر دشمن بعثی قداست بخشیدند، قداست‌بخشی به دفاع از کیان وطن موجب شد تا مرد و زن و پیر و جوان همراه با تمامی سازمان‌های نظامی و غیرنظامی با نگاهی متفاوت به جنگ به دنبال نقش‌آفرینی و دفاع همه‌جانبه باشند.

آیت‌اصلانی در پایان ضمن تشکر از تمامی مسئولینی که ارزش خون شهدا را درک می‌کنند، افزود: هفته دفاع‌مقدس، یاد و خاطره هزاران غنچه نشکفته دانش‌آموز را در ذهن هایمان تداعی می‌کند که در کلاس عزت، شهامت و شجاعت، درس ‌ولایتمداری آموختند و برای دفاع از دین و میهن اسلامی عزیزترین سرمایه، یعنی جانشان را فدا کردند.

خبرنگار: رضا نیکجوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار