امام جمعه بخش گلستان :

برگزاری جشن عاطفه‌ها، نشانگر وظیفه دینی و معنوی است

بهارستان یک (پانا)- امام جمعه بخش گلستان، برپایی جشن عاطفه‌ها را نشانگر وظیفه دینی و معنوی بشریت دانست و مردم و مسئولین را به تشویق خیرین به مشارکت در این امر فراخواند.

کد مطلب: ۱۴۰۷۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن عاطفه‌ها، نشانگر وظیفه دینی و معنوی است

جشن عاطفه‌های ناحیه یک بهارستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان، روح الله شریفی معاون سیاسی فرماندار شهرستان بهارستان، آیت اصلانی مدیر و مجتبی نقی زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و سایر مسئولین شهرستانی در آموزشگاه حاج محمد تقی‌پور برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان ضمن دعوت مسئولین به امور خیرخواهانه خاطرنشان کرد: برگزاری جشن عاطفه‌ها؛ نشانگر وظیفه دینی و معنوی بشریت است. ما با برگزاری این جشن در هرسال می‌توانیم لبخند را بر روی لب هزاران دانش‌آموز بیاوریم و به پیشرفت دانش‌آموزان بهبود ببخشیم. در ادامه این راه پر پیچ و خم علم‌آموزی تمام سختی‌ها بر روی دبیران گرانقدر است که آنان با تمام تلاش خود سعی می‌کنند آینده‌ای درخشان برای دانش‌آموزان خود بسازند.

وی در ادامه اضافه کرد: کمک به نیازمندان در حقیقت کمک به خودمان می‌باشد چراکه ما نتیجه کارهای خوب و بد خود را می‌گیریم و کمک ما موجب ایجاد احساس رضایت خاطر خود و پروردگار می‌شود و رزق و روزی را افزایش میدهد. این مسئله کمک به نیازمندان در دین اسلام و برای مردم ایران بسیار مهم است.

در این مراسم همچنین مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با اشاره به هدف این مراسم تاکید کرد: این جشن نتیجه مثبتی خواهد داشت به دلیل اینکه می‌توانیم باری از اندوه نیازمندان و غبار نشسته بر‌روی چهره‌هایشان با کمک هم برداییم و خوشحالی‌مان‌ را با تمام مردم تقسیم کنیم.

شایان ذکر است در این مراسم از دانش‌آموزان فعال تقدیر، سرود دانش‌آموزی توسط دانش‌آموزان خوانده و در پایان آن زنگ عاطفه‌ها به صدا درآمد.

خبرنگار دانش آموز: النا چالیشگر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار