رئیس آموزش و پرورش آران و بیدگل:

رزمندگان دفاع مقدس هفته ای ۱۳۲ ساعت می‌توانند در مدارس حضور داشته باشند

اصفهان (پانا) - رئیس آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت رزمندگان دفاع مقدس هفته ای ۱۳۲ ساعت می‌توانند در مدارس حضور داشته باشند.

کد مطلب: ۱۴۰۶۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
رزمندگان دفاع مقدس هفته ای ۱۳۲ ساعت می‌توانند در مدارس حضور داشته باشند

رحمت اله مشرقی، رئیس آموزش و پرورش آران و بیدگل در نشست بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: شهرستان آران و بیدگل مفتخر به ۳۸ شهید فرهنگی، ۱۲۸ شهید دانش آموز و ۳۶ شهید دانشجو است.

وی افزود: زنگ ایثار شنبه در ۴ نقطه شهرستان شامل مدرسه سجادی نوش آباد، مدرسه طالقانی سفیدشهر، مدرسه شهیدان شبانپور آران و بیدگل و مدرسه بانو صمدی ابوزیدآباد برگزار خواهد شد.

مشرقی تاکید کرد: تقدیر از خانواده های شهدای مدرسه ساز از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.‌ به عنوان مثال خانواده شهید شمس الدین زندگی خود را برای مدرسه سازی و کمک به مدارس روستایی گذاشته است. دیدار دانش آموزان مدارس با خانواده های شهدای محدوده مدرسه از دیگر برنامه های این هفته است. ۱۸ مدرسه به نام شهید داریم که دعوت از خانواده هایشان در داخل مدرسه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: سال قبل برای نخستین بار در کشور طرحی را اجرا و کلاس های آمادگی دفاعی را به نیروهای رزمنده سپردیم، این طرح امسال از سوی وزارت آموزش و پرورش از طریق تفاهمی که با نیروهای مسلح شده، به مدارس ابلاغ و قانونمند شده است. بر همین اساس امسال هفته ای ۱۳۲ ساعت در قالب کلاس های آمادگی دفاعی پیش بینی شده که رزمندگان در قالب این کلاس ها می توانند با هماهنگی سپاه در مدارس حضور داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار