مدیر دبیرستان دخترانه دوره اول حضرت مریم(س) کرمان:

مدرسه باید مکانی جذاب و آرام برای فراگیری علم و دانش باشد

کرمان (پانا) - مدیر دبیرستان دخترانه دوره اول حضرت مریم(س) کرمان گفت در شرایطی که بیشتر خانه‌های شهری تبدیل به آپارتمان‌های کوچک و به دور از فضاهای بازی شده، حداقل کاری که می‌توان برای تامین بهداشت جسمی و روحی کودکان و نوجوانان داشت، ایجاد فضای شادی بخش در مدرسه است، چرا که مدرسه باید مکانی جذاب و آرام برای فراگیری علم و دانش باشد.

کد مطلب: ۱۴۰۶۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه باید مکانی جذاب و آرام برای فراگیری علم و دانش باشد

ملیحه حیدری به پانا گفت: «دانش آموزان چندین ساعت از روز را در مدرسه می گذرانند و اگر فضاسازی مناسبی در مدارس انجام شود، به شاد زیستن فرزندان خود کمک کرده ایم. مدیر و دبیران توانمند و شاداب نیز می تواند به رفع استرس از دانش آموزان بسیار کمک کند. شاداب سازی مدارس را باید در ابعاد ظاهری و معنوی جست و جو کرد. همچنین برای دستیابی به تحقق آرمان های مربوط به شاداب سازی مدارس باید تحولی جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد شود.»

وی گفت: «تمام تلاش بنده و کادر مدرسه بر این است که فضایی آرام برای دانش آموزان فراهم کنیم تا با عشق و علاقه در مدرسه حاضر شوند و زنگ مدرسه زیباترین ساعات عمر آنها محسوب شود.»

حیدری گفت: «نشاط و شادابی در مدرسه باعث رشد و تکامل همه ابعاد وجودی یک دانش ‌‌آموز می‌شود. همچنین معلم می‌تواند از روش‌های تدریس فعال و خلاق استفاده کند و جدیدترین و به روزترین روش‌های تدریس را در کلاس استفاده کند. استفاده از روش‌های تدریس جدید علاوه بر اینکه سبب می‌شود سطح آگاهی و دانش معلم افزایش یابد و به واسطه این امر اعتماد به نفس او نیز بالا برود، حتی سبب می‌شود شاهد نتایج بهتر در بین دانش‌آموزان نیز باشیم.»

دانش آموز خبرنگار: زینب پورباقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار