رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

مدرسه کانون محبت و مهرورزی است

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در آغازین روز سال تحصیلی جدید در متن پیام خود گفت مدرسه کانون محبت و مهرورزی است و باید قدردان زحمات معلمان سخت‌کوش بود.

کد مطلب: ۱۴۰۶۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه کانون محبت و مهرورزی است

متن پیام محمود رجبی پور به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«سوگند به قلم و آن چه می نویسد. سپاس و ستایش مخصوص پروردگار یکتاست که اسباب تعالی انسان را در اندیشه ورزی و تفکر قرار داد.

اول مهر شده است و شکفتن احساس می شود، روز زمزمه و لبخند، روز آشنایی دانش آموزان با کتاب، معلم، درس و دنیای تازه است. آفتاب اولین روز مهر طلوع می‌کند. مهر آن قدر بوی بهار می‌دهد که در پاییز بودن آن به یاد نمی‌آید. شروع مهر فصل خشکیدن و زرد شدن و ریختن نیست. آغاز روییدن کتاب بر ساقه دست‌هاست. پس از نزدیک به صد روز فاصله، اینک زیباترین آهنگ زندگی یعنی زنگ بازگشایی مدارس به فصل تابستان پایان می‌دهد و خاطره انگیزترین دوران زندگی دوباره آغاز می‌شود.

مدرسه کانون محبت و مهر ورزی است و کلاس سکوی رشد و تعالی دانش آموزان است و باید قدر دان زحمات معلمین سخت کوش باشیم.

در آستانه پاییز برگ ریزان و در طلیعه مهر شورانگیز و آغاز هفته دفاع مقدس یاد و خاطره حماسه سازان و شهیدان دفاع مقدس به ویژه معلمان و دانش آموزان شهید را گرامی می داریم و بر روح تابناک امام شهیدان، بنیانگذار جمهوری اسلامی که معلم و مدرسه را مبداء سعادت و شقاوت دانست درود می فرستیم.

همچنین سلام و سلامتی آرزومندم برای رهبر فرزانه انقلاب که «آموزش و پرورش را کانون اساسی برای خلق دنیای آینده مطرح نمودند و آینده کشور را مرهون تلاش این نهاد می دانند.

آرزوی موفقیت برای همه کسانی که با ایجاد زیرساخت های لازم همه تلاش و مساعی خود را به کار گرفته تا با یاری و همراهی مربیان، معلمان، مدیران و اولیای محترم و ارجمند در جهت ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش دانش آموزان سعی و تلاش کنیم.

طلوع مهر و آغاز سال تحصیلی جدید را به همه شما تبریک عرض می کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار