مدیر آموزش و پرورش شهرستان راز وجرگلان:

آغاز بهار تعلیم و تربیت، موسم شریف «مهر» از راه رسید

راز و جرگلان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان راز و جرگلان به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و آغاز بهار تعلیم و تربیت پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز بهار تعلیم و تربیت، موسم شریف «مهر» از راه رسید

متن پیام وی بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«دیگر بار، موسم شریف «مهر» از راه رسید؛ فصل گشایش دوباره مدرسه و گام نهادن در مسیر دانایی و آغاز بهار تعلیم و تربیت در سرزمین فرهنگ و فرزانگی، تقارن شروع سال تحصیلی جدید با هفته شکوهمند دفاع مقدس که یادآور ایثارگریها، فداکاری ها و از جان گذشتگی های حماسه سازان ایران اسلامی است را به فال نیک گرفته و با زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای جان بر کف میهن عزیزمان، راه پر برکت آنان را با جان و دل ادامه می دهیم.

اینجانب ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید از معلمان فرهیخته و مدیران دلسوز صمیمانه می‌خواهم؛ نعمت معلمی را قدر بدانید و بکوشید تجسم بالای علم و دانش، نور و فضیلت، هنر و زیبایی، فداکاری و ایثار باشید و در تربیت نسلی متعهد به ارزش‌های دینی و ملی و داشتن روحیه انقلابی و سرزنده و بانشاط، دلسوزانه بکوشید. از دانش آموزان عزیز نیز می‌خواهم قدردان فرصت‌ها بوده و در کمال ادب و احترام، خوشه‌چین دانش و علم معلمان خوب خود باشند. از والدین گرامی انتظار دارم همچون گذشته با مشارکت فکری در امور مدرسه یاریگر معلمان و مربیان فرزندان خویش باشند. در پایان همه نهادها را به ایفای نقش مؤثرتر در ارتباط با آموزش‌ و پرورش به‌عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین نهاد تأثیرگذار در پیشرفت جامعه دعوت می‌کنم.

در پایان آغاز مهر ماه و بازگشایی مدارس را به همه دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان و اولیای گرامی شهرستان رازوجرگلان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و تقارن این ایام با حلول ماه ربیع الاول و هفته بزرگداشت دفاع مقدس که خود مکتب اصیلی از درس‌های الهی و انسانی و گنجینه‌ای گرانبها در تعالی روحیه ایثار و شهادت و از جان گذشتگی است را گرامی می‌داریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار