بیش از ۳ هزار نفر در دوره توانمندسازی شاغلین مدارس غیردولتی استان بوشهر  

بوشهر(پانا)_ رئیس مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش‌و پرورش استان بوشهر گفت سه هزار و ۷۰۰  نفر شاغل در مدارس غیردولتی این استان در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم به همراه مدیران و معاونین این مدارس در یک دوره توانمندسازی شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۴۰۵۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۳ هزار نفر در دوره توانمندسازی شاغلین مدارس غیردولتی استان بوشهر  

محمدمهدی ملاکی درگفتگو با پانا اظهار کرد: هریک از شاغلین در مدارس غیر دولتی طی ۶۰ ساعت، آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

ملاکی گفت : آموزگاران دوره تحصیلی ابتدایی با شرکت یک هزار و ۹۰۶ فراگیر، بیشترین آمار شرکت‌کننده در این دوره دارند.

رئیس مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش‌ و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: ۵۸۸ نفر در دوره متوسطه اول و ۳۲۸ نفر در دوره متوسطه نظری و همچنین ۹۷ نفر نیز در هنرستان‌ها فراگیر این دوره خواهند بود.

ملاکی بیان کرد: بیشترین آمار شرکت‌کننده در دوره‌های تحصیلی معطوف به دوره ابتدایی است که حدود ۲ هزار و ۶۵۰ فراگیر، آموزش‌های لازم را فرا خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: شهرستان بوشهر با حضور یک هزار و ۳۵۰ فراگیر، شهرستان دشتستان ۵۴۷ فراگیر و شهرستان جم با ۵۰۹ فراگیر بیشترین آمار شرکت‌کننده در این دوره آموزشی را داشته‌اند.

رئیس مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش‌وپرورش استان بوشهر با بیان اینکه حدود ۵۶ درصد شرکت‌کنندگان این دوره در مدارس دخترانه مشغول به تحصیل هستند، گفت: حدود ۲ هزار و ۵۰ فراگیر زن و بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ فراگیر نیز مرد است.

خبرنگار: امیر محمد ایزدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار