مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد:

آغاز بهار دانش با ۴۸ هزار کلاس اولی در مدارس البرز

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در حاشیه برگزاری آئین شکوفه‌های این استان گفت۴۸ هزار نوگل کلاس اولی امروز اولین تجربه حضور در مدرسه را پشت سر گذاشتند و انشاالله سال تحصیلی پیش رو برای تمامی دانش‌آموزان، سالی سرشار از خیر و پیروزی به همراه فتح قله‌های موفقیت برای دستگاه تعلیم و تربیت باشد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز بهار دانش با ۴۸ هزار کلاس اولی در مدارس البرز

علی حجرگشت، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: امسال حدود ۴۸ هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی وارد مدرسه شدند که سفارش لباس، ثبت نام سرویس و تهیه کتاب‌های درسی آنان در تابستان انجام شد.

وی اظهار کرد: امروز دانش آموزان پایه اول ابتدایی با معلمان خود آشنایی پیدا کرده و همچنین معلمان و مدیران مدارس نیز از ابتکارات، خلاقیت ها و مقررات مدرسه با اولیا و دانش آموزان سخن گفتند

حجرگشت در ادامه عنوان کرد: همه زحماتی که والدین در خانه انجام می‌دهند و ما به عنوان متولی آموزش و پروش در مدرسه انجام می‌دهیم، باید در راستای یک هدف و یک سیاست باشد، زیرا اگر فعالیت ها و تربیت های والدین در یک جهت و آموزش و پرورش هم در جهتی دیگر باشد به هیچ هدفی نخواهیم رسید.

وی خاطرنشان کرد: هر مدرسه ای قوانین و مقررات به خصوصی دارد و از این پس دانش آموزان باید طبق قوانین مدرسه عمل کنند؛ والدین و کادر مدرسه باید از همین پایه اول ابتدایی قوانین و مقررات مدرسه و اجتماع را به دانش آموزان آموزش بدهند.

حجرگشت بیان کرد: یکی از نکات مهم، ارتباط اولیا با مدرسه است، اولیا و انجمن اولیا یک رکن بزرگ در تعلیم و تربیت هستند و حتما مدیران مدرسه از این ظرفیت بزرگ و همکاری و تعاملی که با اولیا خواهد داشت، برای آموزش و تربیت دانش آموزان که امانتی در دست ما هستند استفاده خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در پایان با توجه به دغدغه و اضطراب‌ اولیا گفت: والدین دغدغه بسیاری برای فرزندان خود دارند، اما دغدغه آموزش و پرورش کمتر از اولیا نیست. باید به آموزش و پرورش، مدیران و معلمان اعتماد شود تا هر آنچه که قرار است برای تربیت و آموزش صورت گیرد به نحو احسن انجام شود.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل جانی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار