در حاشیه جشن جوانه‌ها و آغاز سال تحصیلی جدید مطرح شد:

مدارس، نقطه اتصال جامعه امروز با دنیای آینده هستند

تهران (پانا) - در حاشیه جشن جوانه‌ها و آغاز سال تحصیلی جدید، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳ تهران، به اهمیت بالای مدارس، کادر مدارس، معلمان و دانش‌آموزان اشاره کرد و این نهاد را نقطه اتصال جامعه با دنیای آینده دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۵۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مدارس، نقطه اتصال جامعه امروز با دنیای آینده هستند

پروانه شادمانی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳ تهران درباره اهمیت بالای آموزش و پرورش و مدارس گفت: آموزش و پرورش و مدارس بستر پیشرفت کشور و نقطه اتصال جامعه امروزی با دنیای فردا و آینده هستند.

وی با بیان اینکه مدارس، بنیاد پیشرفت، تعالی، پیشران توسعه و تحول در کشور هستند از مدرسه به عنوان نقطه آغاز و عزیمت فرآیند جامعه سازی، فرهنگ سازی و تمدن آفرینی در هر کشوری یاد کرد.

شادمانی افزود: توجه و اهتمام جدی همه ما به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان، که آینده ساز کشور ما و ضامن پیشرفت و تعالی جامعه و کشور هستند را باید در نظر بگیریم و اگر به دنبال مدرسه و ایرانی قوی هستیم، باید با ارتباط و تعامل همه جانبه اولیا با مدارس روبرو شویم که این امر نیاز به همکاری مدیران، کادر مدارس و اولیای دانش آموزان را دارد.

شادمانی در پایان عنوان کرد: ما موظف هستیم در جهت تقویت زمینه های پرورش دانش آموزان و توانمند سازی مدرسه به عنوان کانون پیشرفت و مرجع فرهنگی و تربیتی کشور و جامعه تلاش کنیم.

خبرنگار دانش آموز: رادوین مقیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار