مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۶:

تربیت آینده سازان جامعه به دست آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - در مراسم جشن شکوفه‌ها مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۶ با بیان اینکه دانش‌آموزان از امروز ۱۲ سال مهمان آموزش و پرورش هستند، دانش‌آموزان امروز را آینده سازان کشور خواند که آموزش و پرورش وظیفه تربیت آنها را به عهده دارد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تربیت آینده سازان جامعه به دست آموزش و پرورش است

مراسم جشن شکوفه ها ۱۴۰۲ مدرسه حمزه سید الشهدا منطقه۱۶ با حضور محمد سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ حمیدرضا ابراهیم نژاد، رئیس آموزش و پرورش منطقه، سرهنگ احمدی فرمانده سپاه ناحیه شهید رجایی و مسئولان و اولیا دانش آموزان برگزار شد.

در ابتدا ابراهیم نژاد ضمن عرض خیر مقدم به حضار خاطرنشان کرد: هیچ یک از ما روز اولی که به مدرسه رفتیم را فراموش نمی کنیم شاید پایه های دیگر را از یاد برده باشیم اما هیچوقت معلم پایه ی اول خود را تز یاد نمی بریم.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان از امروز به مدت ۱۲ سال میهمان آموزش و پرورش هستید. ۱۲ سال همکاران ما در آموزش و پرورش میزبان شما خواهند بود تا انشاالله آینده سازان این سرزمین باشید.

ابراهیم نژاد با بیان اینکه این نسل نسلی است که خیلی از موفقیت ها را کسب می کند، اضافه کرد: برای همه دانش آموزان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم روزی بعد از چندین سال در سکو های قهرمانی و مقامات بالا ببینم.

در ادامه این مراسم، زنگ انقلاب زنگ ایثار و مقاومت به دست مادر شهید ندیمی و دیگر مسئولان در مدرسه حمزه نواخته شد.

دانش آموز خبرنگار: حنانه میرزاحسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار