آموزش ارتقا توانمندی‌های منابع انسانی معاونت پرورشی و فرهنگی کرمان

کرمان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان کرمان گفت اولین روز برگزاری دوره ارتقا سطح کیفیت خدمات پرورشی و فرهنگی مدارس در قالب اجرای طرح سپهر دانش و معرفت در محل سازمان دانش‌آموزی استان کرمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش ارتقا توانمندی‌های منابع انسانی معاونت پرورشی و فرهنگی کرمان

حجت الاسلام سید اصغر سادات حسینی گفت: دوره ضمن خدمت سپهر دانش و معرفت ویژه مربیان و معاونان پرورشی با موضوعات مخاطب شناسی و روش های ارتباطی، چالش‌ها و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر سن نوجوان با حضور اساتید برجسته استان کرمان در محل کانون شهید ایرانمنش برگزار شد و مورد استقبال تعداد زیادی از مربیان و معاونان پرورشی قرار گرفت.

وی افزود: بخشی از کلاس‌ها به صورت کارگاهی برگزار شد که شرکت کنندگان با مشارکت در مباحث به خوبی از عهده مطالب ارائه شده برآمدند.

سادات حسینی گفت: هدف از برگزاری این دوره که عمدتا به صورت کارگاهی در بخش‌های مختلفی برگزار می شود و طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت، تقویت کیفی فعالیت های پرورشی و فرهنگی در سال تحصیلی جدید است.

لازم به ذکر است این دروه ها در 3 قطب برگزار می شود که فعلا قطب 1 در حال برگزاری کلاس‌هاست. این دوره از 27 لغایت 29 شهریور برگزار خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار:یگانه محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار