نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

رشد همه جانبه انسان ها در زیر سایه آموزش و پرورش مقرر می شود

تبریز(پانا)- نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این که رشد همه جانبه انسان ها در زیر سایه آموزش و پرورش مقرر می شود، بر جایگاه اساسی آموزش و پرورش در جمهوری اسلامی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
رشد همه جانبه انسان ها در زیر سایه آموزش و پرورش مقرر می شود

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی گفت: نقش آموزش و پرورش در انقلاب بی نظیر بوده و ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ذیل آن ۵ هزار و ۲۰۰ شهید زیر ۱۵ سال نشانگر همین موضوع است که آموزش و پرورش توانسته تا دانش آموزان را چنین مردانه و دین مدارانه تربیت کند.

وی افزود: مهمترین نهاد در ساخت یک جامعه موفق و بالنده که نفش اساسی دارد، آموزش و پرورش است که می تواند دانش آموز نخبه و معنوی تربیت کند و لذا رشد همه جانبه انسان ها زیر سایه آموزش و پرورش مقرر می شود.

وی ادامه داد: امروزه تمامی تلاش دشمنان، ضربه زدن به آموزش و پرورش است و لذا می توانیم با تربیت نیروی مخلص، جلوی هجمه های دشمنان را بگیریم که در این حین نقش معلمان، مدیران و معاونان مدارس انکار ناپذیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سرایی اظهار داشت: تمام نظام های سیاسی دنیا برای مسئله تربیت تمان توانشان را به کار می گیرند. امروزه تمام تلاش دشمن بر علیه قشر جوان است و می خواهد جوانان و نوجوانان را در مقابل نظام قرار دهد و لذا تنها نظام سازمان یافته و بالنده می تواند نیروی مقتدر انقلابی تربیت کند. ما میراث دار انقلاب و شهدا هستیم.

وی در پایان ضمن بیان این که نیروی انقلابی به دنبال جایگاه نیست، گفت: باید ویروس های انقلاب را شناسایی کنیم و لذا جمله «ما می توانیم» خلاصه هشت سال دفاع مقدس است.

دانش آموز خبرنگار: مبین محمدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار