«انجمن بشقاب پرنده‌ها» در شبکه امید

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «انجمن بشقاب پرنده‌ها» با گویندگی 23 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
«انجمن بشقاب پرنده‌ها» در شبکه امید

این سینمایی در گونه ماجراجویی، علمی و تخیلی، محصول 2022 سوئد، قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهمن هاشمی است. رضا آفتابی، مهوش افشاری، آزاده اکبری، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، مریم جلینی، ارسلان جولائی، محمدرضا حسینیان، شراره حضرتی، مونا خجسته، محمدعلی دیباج، سیما رستگاران، شیرین روستایی، آرزو روشناس، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، داود شعبانی نصر، مهسا عرفانی، کوروش فهیمی، پویا فهیمی، نرگس فولادوند، اردشیر منظم و بهمن هاشمی صداپیشه های این فیلم سینمایی بوده اند.

این فیلم درباره دنیز دختری نوجوان است که سال‌ها پیش پدرش را در راه کشف بشقاپ پرنده‌ها از دست داده است، شواهدی مبنی بر زنده بودن پدرش پیدا کرده و با کمک دوستان و همکاران قدیمی پدرش، ماجراجویی را آغاز می‌کند. در ‌انتها، او پدرش را در سیاهچاله‌ای در حال ورود به بشقاپ پرنده‌ای پیدا می‌کند اما تصمیم می‌گیرد به زمین برگردد.

این فیلم یک اثر علمی تخیلی، با موضوع بشقاپ پرنده‌ها و موجودات هوشمند فضایی است. اثر به تلاش انسان برای کشف این پدیده می‌پردازد اما هیچ کجای اثر، تصویری از موجودات فضایی نشان داده نمی‌شود. خط اصلی داستان، در واقع تلاش یک دختر نوجوان برای پیدا کردن پدرش است. به لحاظ داستانی برای مخاطبان، خصوصا دوستداران سینمای علمی و تخیلی مهیج و سرگرم کننده است و ساخت خوبی هم دارد. خصوصاً جلوه‌های ویژه اثر، نقش خوبی در فضاسازی ایفا کرده است. فیلم نامزد 3 جایزه از جمله بهترین جلوه های ویژه و تدوین در جوایز سینمایی سوئد شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی امید، برای مخاطبان پخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار