فرماندار نهبندان مطرح کرد؛

پیش‌بینی پایان تنش آبی در شهرستان نهبندان در سال 1403

بیرجند (پانا) - فرماندار نهبندان گفت سفر استاندار خراسان جنوبی به بخش سرداران نهبندان مصوبات خوبی داشت و تا پایان سال 1403 تنش آبی در نهبندان از بین می‌رود.

کد مطلب: ۱۴۰۴۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی پایان تنش آبی در شهرستان نهبندان در سال 1403

ابوالفضل ایروانی در یادواره شهدای استخرک بخش سرداران اظهار کرد: دشمن در خط مقدم دشمنی با اسلام و پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله بود و بعد از تشکیل حکومت توسط پیامبر اسلام در مدینه، مولفه های اصلی همانند کفر و حق مشخص بود، بنابراین عدالت به راحتی استقرار پیدا کرد.

فرماندار نهبندان در ادامه گذری به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص عدالت انداخت و افزود: جریان نفوذ دوست ندارد اسلام پیشرفت کند و از زمان استقرار جمهوری اسلامی ایران، همه ظرفیت ها به کارگیری شد اما شاهد دست های پنهانی پشت پرده هستیم که جریان اسلام را به انحراف می کشانند.

وی افزود: تلخی هایی را دشمن از سال های گذشته تاکنون بر ما روا داشته است و برگزاری یادوراه ها یادآور این تلخی هاست تا دشمن را بشناسیم.

فرماندار نهبندان گفت: دولت سیزدهم به دنبال عدالت گستری است و تمام ظرفیت ها را در این راستا به کار گرفته است.

وی با اشاره به وسعت 26 هزار کیلومتری نهبندان، افزود: سفر استاندار خراسان جنوبی به نهبندان مصوبات خوبی داشت و تا پایان سال 1403 تنش آبی در نهبندان نخواهیم داشت.

ایروانی با اشاره به طرح توسعه نهبندان، گفت: این طرح 5 هزار میلیارد تومان اعتبار دارد که دو هزار و 700 میلیارد تومان آن برای جاده ها پیش بینی شده است.

وی افزود: این طرح هوشمندانه و با کمک مردم طراحی شده است و نهبندان، خاکریز اول منطقه است و رهبری هم بر توجه به شرق کشور تاکید دارند. مسئولان نظام هم باید متمرکز به این مناطق باشند.

فرماندار نهبندان گفت: مردم ثابت کرده اند که نظام و انقلاب اسلامی را دوست دارند و ما هم وظیفه داریم به مردم و مطالبات آنها توجه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار