مشاور امور زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط‌زیست اعلام کرد؛

ارتقای سطح دانش محیط‌زیستی مشاوران امور زنان و خانواده در اولویت سازمان محیط زیست

تهران (پانا) - مشاور امور زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد که دوره آموزشی محیط زیست برای مشاوران امور زنان و خانواده دستگاه‌های اجرایی طی امروز دوشنبه 27 شهریورماه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۴۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای سطح دانش محیط‌زیستی مشاوران امور زنان و خانواده در اولویت سازمان محیط زیست

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، نجمه کمالی اصل مشاور امور زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست افزود:به منظور ارتقای سواد محیط زیستی و اجرایی شدن سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه محیطزیست، دوره آموزشی محیط زیست با محوریت مدیریت سبز و تاب آوری در برابر تغییرات اقلیمی امروز دوشنبه 27 تیر ماه در مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان ویژه مشاوران امور زنان و خانواده دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

این دوره آموزشی با همکاری معاونت آموزش و مشارکت های مردمی و دفتر امور زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست به مدت 8 ساعت مصوب پیش بینی شده است.

کمالی اصل مشاور امور زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست، اظهار کرد: گسترش سطح آگاهی، دانش و بینش زیست‌محیطی و نهادینه سازی فرهنگ و اخلاق محیط زیستی در حوزه محیط زیست، در اولویت برنامه های سازمان محیط زیست قرار دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: نقش زنان در نهاد خانواده برای ترویج سبک زندگی پایدار و سبز، نقشی کلیدی است و این زنان هستند که می توانند نقطه شروع یک الگوی مناسب و فراگیر در جامعه برای پایداری سرزمین باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: مشاوران امور زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست، سفیران حفاظت محیط زیست باشند و توجه به محیطزیست یک ضرورت بدانند.

مشاوران امور زنان و خانواده سازمان حفاظت محیطزیست برپایی چندین دوره آموزشی محیط زیست درحوزه زنان و خانواده نیز پیش بینی شده است که اطلاع رسانی خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار