مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات عنوان کرد:

اخلاق‌مداری یعنی رعایت انصاف و عدم تضییع حق دیگران

کلات (پانا) - مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات گفت اخلاق مداری، رعایت انصاف، عدالت و عدم تضییع حق دیگران است.

کد مطلب: ۱۴۰۴۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اخلاق‌مداری یعنی رعایت انصاف و عدم تضییع حق دیگران

رمضان پروانه، مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات در جلسه شورای اداری، ضمن قدردانی از زحمات همکاران حوزه ستادی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در تابستان جاری ارائه و افزود: پروژه مهر که از مهترین برنامه های هر ساله در طول تابستان به جهت آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی و تحقق شعار روز اول، درس اول است، به خوبی در حال اجراست و امیدواریم نتایج اثربخش آن را در آغاز سال تحصیلی جدید مشاهده کنیم. لازم است از همه همکارانی که به جد در امر سازماندهی تلاش کردند و وقت گذاشتند تشکر کنم. یکی از اصول ما در امر سازماندهی عدم تضییع حق همکاران بود که به درستی محقق شد و اخلاق مداری سرلوحه کار قرار گرفت. اخلاق مداری یعنی رعایت انصاف، عدالت و عدم تضییع حق دیگران.

وی بر تکریم ارباب رجوع، رازداری، حضور پررنگ‌ همکاران در برنامه ها و مناسبت ها تاکید کرد و گفت: از همکاران انتظار داریم در مناسبت هایی که پیش رو داریم آنها را پرشور و پررنگ برگزار کنند.

وی اظهار کرد: سعی کنیم در سال تحصیلی جاری از ابلاغ بیش از حد بخشنامه به مدارس خودداری کنیم، مدیران باید کار میدانی کنند، برخی از بخشنامه ها ضرورتی ندارند که به مدارس ارجاع داده شوند.

پروانه در ادامه به موضوع بازماندگان از تحصیل اشاره کرد و افزود: اتفاق خوبی که امسال افتاد جذب تعدادی از بازماندگان از تحصیل و جلوگیری از بازماندن دانش آموزان بیشتر بود.

وی ضمن تشکر از زحمات مدیران مدارس بویژه مدیران قبلی و آرزوی توفیق برای مدیران جدیدالانتصاب، در خصوص انتخاب و انتصاب مدیران گفت: برای اجرای این فرایند تخصص و کارآمدی، میزان اعتقادات، توجه به ارزش ها و ... مد نظرمان بود و باید مدیران جدیدی که منصوب شده اند برای ادامه کار حمایت شوند.

این مقام مسئول ضمن بیان برخی نکات اداری لازم الاجرا در حوزه ستادی افزود: برای همکاران جدیدالورود دوره های مرتبط با توان و تجربیاتشان باید برگزار شود، در جلسه مدیرانی که پیش رو داریم هر یک از معاونین همراه با کارشناس حوزه خود در جلسه حضور خواهند یافت تا ضمن ارائه مطالب به بیان نظرات، توقعات و انتظارات خود از مدیران بپردازند.

وی در پایان بر دنبال کردن موضوع عفاف حجاب چه در میان دانش آموزان و چه همکاران پرداخت و افزود: عفاف و حجاب یکی از موارد مورد تایید و تاکید است که برای نهادینه شدن این امر باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

پروانه با توجه به در‌ پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مدارس جولانگاه افکار سیاسی افراد نیست، وظیفه ما دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار