برنامه‌ریزی برای پشتوانه‌های دوچرخه‌سواری

تهران (پانا) - مدیر تیم‌های ملی رده‌های سنی فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت‌ فدراسیون برای پشتوانه‌سازی در این رشته برنامه‌ریزی وسیعی را در نظر گرفته و در حال اجرای آن است.

کد مطلب: ۱۴۰۴۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای پشتوانه‌های دوچرخه‌سواری

مهرداد صفرزاده‌ افزود: برای نخستین بار اردوی تدارکاتی دختران نوجوان و جوان که شامل سنین ۱۳، ۱۴ و ۱۵ سال می‌شود را در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار کردیم.

وی گفت: پرداختن و تمرکز روی این رده سنی باعث می‌شود که ما بیشتر به کار‌های پایه دقت کنیم ما برای ادامه کار در حال تهیه و برنامه ریزی حرفه‌ای هستیم می‌خواهیم طیف وسیعی را تحت پوشش قرار دهیم تا آینده دوچرخه سواری ایران در بخش بانوان حرفه‌ای و درخشان شود.

مدیر تیم‌های ملی رده‌های سنی فدراسیون دوچرخه سواری یادآور شد: در کنار اردو‌های تدارکاتی تیم ملی برگزاری مسابقات قهرمان کشوری این رده‌های سنی را اواسط فصل پائیز در پیش داریم می‌خواهیم آن‌ها با قرار گرفتن در کوران مسابقات روند حرفه‌ای‌گری را به خوبی پیش ببرند.

صفرزاده افزود: هدف فدراسیون از پرداختن و برنامه ریزی برای رده‌های سنی پایه این است که در این رشته پوست‌اندازی شود و طیف جدیدی از ورزشکاران در این رشته فعالیت حرفه‌ای و سطح بالایی داشته باشند.

وی گفت: برنامه‌ریزی‌های فدراسیون به این سمت است که در سال‌های نزدیک در رشته‌های تیمی پشتوانه‌های قدرتمندی را تربیت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار