معاون پرورشی و فرهنگی استان خراسان رضوی:

مدیران مدارس محور اصلی تمام تحولات در آموزش و پرورش هستند

مشهد (پانا)_معاون پرورشی و فرهنگی استان خراسان رضوی بیان کرد: مدیران مدارس محور اصلی تمام تحولات در آموزش و پرورش هستند و مدیرانند که ساختاری صحیح، برای تربیت درست دانش آموزان رقم می زنند.

کد مطلب: ۱۴۰۳۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس محور اصلی تمام تحولات در آموزش و پرورش هستند

علی مهدوی خواه معاون پرورشی و فرهنگی خراسان رضوی در جلسه علمی تخصصی مدیران مدارس در راستای پروژه مهر ۱۴۰۲ آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد بیان داشت: من و شما مسئولین و مدیران مدارس موظف هستیم در تمام عرصه فعالیت‌های پرورشی از دانش آموزان کمک بگیریم و آنها را عضوی بزرگ و تاثیرگذار در جامعه آموزش و پرورش قرار دهیم.

علی مهدوی‌خواه با بیان تشکر از مسئولین ناحیه ۶ در خصوص برگزاری این نوع جلسات در آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد گفت: مزید استحضار مسئولان آموزش و پرورش ناحیه ۶ باشد که با توجه به برنامه جامع یا فراگیر پرورشی امسال بنا داریم تکالیفی را برای شما مدیران مسئولیت پذیر مشخص کنیم و پنج فعالیت محوری تمام خواسته ما در طول سال تحصیلی از شما است.

وی گفت: مدیران مدارس محور اصلی تمام تحولات در آموزش و پرورش هستند.

مهدوی‌خواه با بیان مثالی در جهت عضویت هر دانش آموز در فعالیت‌های پرورشی مدارس افزود: فکر کنید سفره‌ای بزرگ برای فرهنگیان و یا دانش آموزان رقم خورده است، تمامی دانش آموزان باید از این سفره روزی بگیرند و ما موظفیم تنوع فعالیت ها پرورشی را به روشی پیشرفت دهیم که همه دانش آموزان سر سفره ی ما بنشینند و قاعدتاً فرزندان ما گرسنه نخواهند ماند.

وی با بیان مسئولیت مدیران در تمام حوزه های مدارس با توجه به اساس اسناد تحولی بیان کرد: مدیران مدارس بر اساس اسناد تحولی و با توجه به تمام دغدغه‌مندی‌ها؛ مسئولیت و وظیفه تمامی مشکلات و پیش آمد ها در آموزش و پرورش را بر عهده دارند.

علی مهدوی خواه معاون پرورشی و فرهنگی استان خراسان رضوی بیان داشت: هر دانش آموز حداقل باید در یکی از تشکل‌های دانش‌آموزی عضویت داشته باشد و تمامی تشکل‌های دانش‌آموزی باید امکان و زمینه ظهور و بروز داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از شما مدیران خواستاریم در جهت اطلاع رسانی دانش آموزان برای عضویت در سامانه مای مدیو کوشا باشید تا هر دانش آموز با توجه به ذائقه، علایق و استعداد خود در هر کدام از تشکل‌های علمی یا ورزشی عضو شود.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار