‌هم‌اندیشی دو نهاد برای ساماندهی اردوهای دانش‌آموزی

تهران (پانا) - نشست هم‌اندیشی معاونان پرورشی و فرهنگی مناطق آموزش و پرورش شهر و استان تهران و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) برای ساماندهی بازدیدها و اردوهای دانش‌آموزی در حسینیه جماران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
‌هم‌اندیشی دو نهاد برای ساماندهی اردوهای دانش‌آموزی

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ این نشست با اهدافی مانند ساماندهی بازدیدهای دانش‌آموزی از اماکن منتسب به امام(ره)، تولید محتوا و ارائه آثار مرتبط با امام(ره) در بازدیدها متناسب با گروه سنی و مقاطع تحصیلی دانش‌آموزان، برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی با موضوع امام در حسینیه جماران، ارتقای اثربخشی بازدید دانش‌آموزان از اماکن منتسب به امام، برپایی کارگاه‌ها و رویدادهای هنری در کانون‌های فرهنگی و تربیتی پیرامون امام و انقلاب اسلامی برگزار شد.

‌موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با همکاری اداره کل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی در نظر دارد نسبت به ساماندهی اردوها و بازدیدهای دانش‌آموزی از اماکن منتسب به امام خمینی(ره) در سال تحصیلی جدید اهتمام و برنامه اجرایی اندیشیده شده‌ای برای معرفی شخصیت، سبک زندگی و آثار حضرت امام خمینی(ره) به دانش‌آموزان ارائه کند.

‌برگزاری اردوهای یک‌روزه دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان مناطق شهر تهران و شهرستان‌های تهران، برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری، همکاری در آفرینش آثار هنری از محورهای همکاری خواهد بود.

همچنین مقرر شده است روش اجرای این همکاری از طریق تشکیل دبیرخانه همکاری‌های فرهنگی هنری، تنظیم و تدوین جدول زمانی و تقویم اجرایی بازدیدها و رویدادها، روایتگری با فناوری‌های روز و با روانشناختی مخاطب در مسیر بازدید از فضاهای معین باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار