آموزش هنرهای تجسمی و نویسندگی به ایثارگران آذربایجان‌شرقی

تبریز (پانا) - به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان‌شرقی با حضور جامعه ایثارگران، کارگاه آموزشی هنرهای تجسمی و نویسندگی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش هنرهای تجسمی و نویسندگی به ایثارگران آذربایجان‌شرقی

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در مراسم افتتاحیه این کارگاه ها گفت: وظیفه اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و برای رسیدن به این هدف باید از ظرفیت همه اقشار جامعه استفاده کرد.

غلامرضا علیزاده، برگزاری کلاس های آموزشی را یکی از برنامه های مدون این نهاد در راستای تقویت و توانمندسازی عنوان کرد و افزود: در این کارگاه یک روزه ۴۰ نفر از همسران و فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان و یا همسران و فرزندان جانبازان و آزادگان آذربایجان شرقی از ۱۷شهرستان در رشته های خطاطی، نقاشی، نویسندگی و ... شرکت کردند.

وی استقبال جامعه هدف از این کارگاه ها را بسیار گرم دانست و تاکید کرد: در طول سال کلاس های آموزشی تکمیلی هم برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به اعزام منتخبانی از حاضران دوره نویسندگی، برای شرکت در کارگاه منطقه ای آموزشی نویسندگان نوقلم کرمانشاه خبر داد و افزود: پنح اثر منتخب از بین شرکت کنندگان در دوره هنرهای تجسمی و خطاطی نیز برای شرکت در جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی شاهد و ایثارگر کردستان ارسال خواهد شد.

گفتنی است، این دوره آموزشی یک روزه ۲۱ ام شهریور با استقبال پرشور جامعه هدف در تبریز بزگزار شد.

خبرنگار: یوسف سلمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار