پاسخ به مخاطبان درباره درمان افسردگی در برنامه «مثبت کام شیرین»

تهران (پانا) - برنامه «مثبت کام شیرین» سه‌شنبه 21 شهریور به نشانه‌ها و راهکارهای شناخت و درمان افسردگی می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ به مخاطبان درباره درمان افسردگی در برنامه «مثبت کام شیرین»

به گزارش روابط عمومی شبکه دو سیما؛ دکتر حسین گلرخی در برنامه «مثبت کام شیرین» سه‌شنبه 21 شهریور، قرار است به سؤالات مخاطبان پیرامون «نشانه‌ها و راهکارهای شناخت و درمان افسردگی» پاسخ دهد و به علائم و نشانه‌های افسردگی اشاره کند.
همانطور که در برنامه «کام شیرین» بیستم شهریور عنوان شد، افسردگی دارای انواع مختلفی است و نشانه‌های گوناگونی هم دارد که البته ممکن است در برخی دیگر از اختلالات روانی و جسمی هم دیده شود بنابراین شناخت درست آنها، کار هر کسی نیست و باید توسط مشاور و روانشناس مورد بررسی قرار بگیرد.
یکی از مهم‌ترین اختلالات افسردگی به‌ ویژه در وضعیت پیشرفته، از دست‌ دادن قدرت تفکر سالم، راحت، خلاقانه یا حتی درست تمرکز کردن است که در مراتب بالاتر و در افسردگی‌های حاد، اختلال تشدید می‌شود.

برنامه «مثبت کام شیرین» کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی و اجرای زهرا شوقی و امیر رضایی، است که یکشنبه و سه‌شنبه حوالی ساعت 18:30 از شبکه دو پخش می‌شود و بازپخش آن، همان شب ساعت 23 و روز بعد ساعت‌ 11 صبح است.

مخاطبان این برنامه می‌توانند سؤال، انتقاد و پیشنهادات خود را از طریق شماره 30000217 با عوامل این برنامه در میان بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار