دومین مرحله از طرح حامیم به همت نهاد رهبری دانشگاه کاشان در حال اجراست

اصفهان (پانا) - دومین مرحله از طرح حامیم در قالب اردوی آموزشی،فرهنگی،معرفتی وتفریحی با حضور مجرب ترین اساتید و دانشجویان دانشگاه کاشان به همت دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان در مجتمع یاوران حضرت مهدی جمکران در حال اجرا است.

کد مطلب: ۱۴۰۳۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
دومین مرحله از طرح حامیم  به همت نهاد رهبری دانشگاه کاشان در حال اجراست

دومین مرحله از طرح حامیم در قالب اردوی آموزشی،فرهنگی،معرفتی وتفریحی با حضور مجرب ترین اساتید و دانشجویان دانشگاه کاشان به همت دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان در مجتمع یاوران حضرت مهدی جمکران در حال اجراست.

محمدجعفر محمدی، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: خدارو شاکریم که به ما توفیق داد، دوره دوم ضیافت اندیشه ی دانشجویی با عنوان حامیم دانشجویی دانشگاه کاشان در کنار مضجع نورانی و ملکوتی کریمه ی اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و در شهر مقدس قم برگزار کنیم.
وی افزود: دوره اول آن به صورت تفریحی و سیاحتی در تهران برگزار شد. و دوره ی دوم بیشتر مهارتی و بصیرتی است که در یک هفته صبح‌ها کلاس‌های آموزشی و بعد از ظهر کارگاه‌های مهارتی ونشست های بصیرتی می‌باشد.

محمدی خاطرنشان کرد: در پایان دوره آزمون از دانشجویان گرفته می‌شود و برنامه اختتامیه که در یک هفته انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: در کنار برگزاری کلاس‌ها برنامه‌های تفریحی، زیارتی و بازدید برپاست.
پانا در ادامه در گفتگو با چند تن از دانشجویان از اجرای این برنامه‌های اردویی وایجاد فضایی متفاوت و حق انتخاب برای دانشجویان ابراز رضایت داشتند. ایجاد رابطه صمیمیت بین دانشجو و اساتید در کنار فضاهای معنوی و فرهنگی خود می‌تواند در کنار کلاس درس روی افکار و عقاید و زندگی ما تاثیراتی داشته باشد.

دانش آموز خبرنگار: زینب مشرقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار