خراسان جنوبی آماده خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی

بیرجند (پانا)- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت با توجه به عبور زائران پاکستانی و افغانستانی از مسیرهای استان ۶ موکب برای خدمات‌رسانی به زائران امام رضا (ع) برپا شده است.

کد مطلب: ۱۴۰۳۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
خراسان جنوبی آماده خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی

علیرضا عباس‌زاده در جلسه میقات الرضا (ع) اظهار کرد: خراسان جنوبی معبری برای زائران اربعین و حرم رضوی به ویژه زائران پاکستانی بوده لذا مکان‌هایی برای پذیرایی و اسکان زائران در استان پیش‌ بینی شده است.

وی افزود: ۶ موکب برای پذیرایی از زائران در استان برپا شده است که در این راستا موکب‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه برای پذیرایی از زوار در ورودی شهر خضری در کنار مسجد جامع شهر، امامزاده زید قاین، امامزادگان باقریه بیرجند، امامزاده سید علی نهبندان و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) نهبندان راه‌اندازی شده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: ارائه خدمات اسکان و پذیرایی در موکب مردمی حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر قاین به زائران با تمرکز بر زوار پاکستانی خواهد بود که پذیرایی مناسب و شایسته به این گروه از زائران که با سختی فراوان این مسیر را طی می‌کنند باید مورد توجه باشد.

وی گفت: زائران پاکستانی در برگشت از کشور عراق که روزهای پایانی ماه صفر و ایام شهادت امام رضا (ع) است برای تکمیل زیارت خود به مشهد مقدس سفر می‌کنند و بعد از زیارت امام هشتم از مسیر خراسان جنوبی به کشور خود بر می‌گردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار