در دوره توانمندسازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس لرستان مطرح شد؛

تاکید بر حضور دانش‌آموزان در تشکل ها

لرستان (پانا) - در دوره توانمندسازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استان لرستان بر حضور هر دانش‌آموز در یک تشکل به عنوان هدف اجرایی آموزش و پرورش لرستان تاکید شد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر حضور دانش‌آموزان در تشکل ها

در حاشیه دوره توانمندسازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استان لرستان، نشست صمیمی معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ها و مناطق با حضور معاون پرورشی و مسئولان تشکل های دانش آموزی استان لرستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین یونس مردانی، رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان لرستان و محسن امیری خواه مدیر سازمان دانش آموزی استان لرستان برنامه های سالانه این تشکل ها را در سال آینده تشریح کردند و به سوالات معاونین پرورشی و فرهنگی شهرستان ها و مناطق پاسخ دادند. در این نشست بر هم افزایی تشکل‌های دانش آموزی تاکید شد و حضور هر دانش آموز حداقل در یک تشکل یه عنوان هدف اجرایی آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی آینده مطرح شد.

در ادامه جلسه برنامه فراگیر پرورشی استان لرستان با حضور امین رسولی معاون پرورشی و فرهنگی استان لرستان تشریح شده و مهم ترین مسائل آموزش و پرورش استان به بحث و بررسی گذاشته شد.

در پایان این جلسه از شهرستان های الشتر، ازنا و ناحیه دو خرم آباد و مناطق کوهنانی، سیلاخور و زاغه که در فرآیند ارزیابی عملکرد ۱۵ ماهه معاونت پرورشی به عنوان ادارات برتر انتخاب شده بودند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار