رئیس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس:

کمترین میزان همکاری در اجرای قانون جهش تولید دانش‌بنیان در نظام بانکی است

تهران (پانا) - رئیس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد بر اساس آمار بانک‌ها و نظام بانکی کشور کمترین میزان همکاری را برای اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان داشته‌اند.

کد مطلب: ۱۴۰۳۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
کمترین میزان همکاری در اجرای قانون جهش تولید دانش‌بنیان در نظام بانکی است

محسن دهنوی در همایش نظاره جهش تولید دانش بنیان، اظهار کرد: زمانی در کشور مساله ما سواد‌آموزی بود اما امروز به برکت ایستادگی مقام معظم رهبری مساله ما فتح قله‌های فناوری است.

وی افزود: به عنوان یکی از فعالان زیست بوم دانش بنیان از شخص آقای قالیباف تشکر می‌کنم. ما قانونی نوشتیم و بخشی از آیین‌نامه آن تدوین و بخشی هنوز نشده است. در بین دستگاه‌هایی که در این قانون وظیفه داشتند کمترین میزان همکاری در حوزه بانک مرکزی و نظام بانکی است. بسیار از این جهت شرکت ها دانش بنیان در مضیغه هستند.

بانک مرکزی همکاری لازم را در اجرای قانون ندارند

وی با بیان اینکه بانک مرکزی همکاری لازم را در اجرای قانون ندارند. مشکلات همچنان باقی است، گفت: امروز شرکت‌عای دانش بنیان نمی‌توانند یک وام سرمایه در گردش بگیرند.

نماینده مردم تهران بیان کرد: سنجه‌هایی نشان می‌دهد حال ما در برخی حوزه‌ها خوب نیست مانند مهاجرت نخبگان. برخی از کشورهای منطقه استارآپ‌ها ما را یکجا می‌برند. نه تنها نخبگان بلکه کل استارآپ را که خلاقیت و جذابیت دارند جذب می‌کنند. کسی که باید بایستد و مشکلات را حل کند خود ما هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار