مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان‌شمالی خبر داد؛

برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس توسط بسیج دانش‌آموزی خراسان‌شمالی

بجنورد (پانا) - مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان‌شمالی گفت کار تربیتی در ۱۴۶ آموزشگاه، توسط بسیج دانش‌آموزی خراسان‌شمالی شروع می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۲۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس توسط بسیج دانش‌آموزی خراسان‌شمالی

رسول افضل جو در جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد: سازمان بسیج دانش آموزی در تابستان ۱۴۰۲ چندین دوره توانمندسازی برای فرماندهان حوزه ها و واحدهای بسیج دانش آموزی و سرگروه های طرح های تربیتی و مربیان آمادگی دفاعی برگزار کرد و ان‌شاءالله با شروع سال تحصیلی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، انواع برنامه های فرهنگی، بصیرتی، تربیتی و ورزشی و ...را در سطح مدارس با تمام قوا اجرا خواهیم کرد.

افضل جو بیان کرد: دشمن با تمام قوا مخصوصاً در فضای مجازی برای فریب قشر جوان در حال جنگ با ایران است و ما قصد داریم با جهاد تبیین در فضای حقیقی در مقابل جنگ نرم دشمن بایستیم و انشاالله در همان روزهای آغازین تحصیلی دهه هشتادی ها و نودی ها اثبات خواهند کرد که در مقابل خدعه دشمن بسیار هوشیار هستند و فریب نخواهند خورد و با اجرای سرود سلام فرمانده در سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) و دیگر برنامه‌های فرهنگی مشتی محکم باری دگر بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان شمالی در خصوص طرح شهید عجمیان که در خصوص شاداب سازی مدارس است، تصریح کرد: در تابستان امسال بیش از ۱۳۰ آموزشگاه استان با همت گروه‌های جهادی بسیج دانش آموزی و بسیج دانشجویی با نقاشی و رنگ آمیزی صورت گرفته و آماده حضور دانش آموزان در مهرماه شد.

افضل جو در ادامه افزود: از آبان ماه انشاالله اردوهای راهیان نور دانش آموزی آغاز خواهد شد و دانش آموزان علاقمند متوسطه دوم می توانند در این برنامه معنوی و اثربخش شرکت کنند.

در پایان این جلسه از تیم برتر لیگ علمی پایا که به مرحله کشوری صعود کرده بودند(اعضای تیم کاوش شامل روشنک بهاری ،بهار آذری، مهنان علیدادیانی، فرناز بیانی، شادلین شادمهری )، توسط بسیج دانش آموزی استان، تجلیل شد.

دانش‌آموز خبرنگار: مبینا رختیانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار