مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

۴ مهرماه برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس استان

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از برگزاری جشن عاطفه ها در ۴ مهرماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
۴ مهرماه برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس استان

مسعود سعادتی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ضمن قدردانی از فعالیت های کمیته امداد گفت: امسال در ۴ مهرماه جشن عاطفه ها در مدارس آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد که در این خصوص امید است با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و کمیته امداد امام خمینی(ره) همانند سال های گذشته شاهد برگزاری مطلوب این رویداد باشیم.

مهدی ملامهدی نیز در ادامه این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از همکاری های اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: بسیاری از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در دانشگاه های معتبر نیز قبول شده اند و علاقمند هستیم برای افزایش کیفیت آموزشی این عزیزان، همکاری های این دو اداره کل گسترش یابد.

وی مراکز نیکوکاری تربیت در آموزش و پرورش را از جمله مراکز موثر عنوان کرده و ادامه داد: در هر ناحیه یا منطقه آموزش و پرورش یک مرکز نیکوکاری تربیت وجود دارد که کمک های مردمی جمع آوری شده در این مراکز مستقیما به دست دانش آموزان نیازمند می رسد و در سال‌های قبل نزدیک ۵۰۰ میلیون تومان به این مرکز کمک صورت گرفته بود که سال قبل این مقدار به ۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

ملامهدی اظهار کرد: ما آماده ایم علاوه بر دانش آموزانی که تحت پوشش کمیته امداد استان هستند، با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و کمک مدیران مدارس، به دانش آموزان نیازمند دیگر که تحت پوشش کمیته امداد نیستند نیز کمک کنیم، چرا که فلسفه وجودی کمیته امداد کمک کردن و کمک رسانی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در پایان خاطرنشان کرد: ۳۰ و ۳۱ شهریورماه سال جاری جشن عاطفه ها در سطح شهر و استان و ۴ مهر ماه در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد که در این راستا امید است با همکاری مردم شاهد بهترین مراسم باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار