بازیکن ۱۸ساله اهل دهدشت تیم ملی زیر ۱۹سال هندبال ایران:

تلاش، پشتکار و امیدواری عامل موفقیت من بود

اصفهان (پانا) - بازیکن ۱۸ساله اهل دهدشت تیم ملی زیر ۱۹سال هندبال ایران گفت تلاش، پشتکار و امیدواری عامل موفقیت او بوده است.

کد مطلب: ۱۴۰۲۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تلاش، پشتکار و امیدواری عامل موفقیت من بود

شایان فرشته‌نژاد، بازیکن ۱۸ساله اهل دهدشت تیم ملی زیر ۱۹سال هندبال ایران در گفت و گو با پانا اظهار کرد: از طریق استعدادیابی های مدارس انتخاب شدم و بعد علاقمند به این رشته شدم و الان ۸سال می‌شود که هندبال بازی می‌کنم.

‍ وی ادامه داد: در شهر ما به هندبال اهمیت بیشتری نسبت به باقی رشته ها می‌دهند و از موقعی که من شروع به بازی در این رشته کردم، پیشرفت را در این رشته دیدم.

‍ فرشته‌نژاد گفت: تلاش، پشتکار و امیدواری عامل موفقیت من بوده است.

‍ بازیکن تیم ملی زیر ۱۹سال ایران اذعان کرد: بعد از حدود ۱۷ سال در مسابقات آسیا نایب قهرمان شدیم و این یکی از بهترین خاطرات من از هندبال است. بدترین خاطره هم بازی فینال همان مسابقات مقابل کره‌جنوبی با اینکه توانایی برد را داشتیم ولی نتیجه را واگذار کردیم.

‍ وی عنوان کرد: شهر ما، شهر محرومی است و ما با آنکه ورزش حرفه ای انجام می‌دهیم مسئولین خیلی به ما کم توجهند و انگیزه راه من نشان دادن خودم به آسیا و ایران شد.

فرشته‌نژاد یادآور شد: همدلی بچه های تیم و اینکه برای یک چیز می‌جنگیدیم از نقاط قوت ما بود؛ نقطه ضعف ما دست‌کم گرفتن تیم عربستان بود که بازی برده را باختیم.

بازیکن تیم ملی زیر ۱۹سال ایران تصریح کرد: من در تیم های باشگاهی و ملی علاقه به شماره ۱۰داشتم و برای همین آن را انتخاب کردم.

دانش آموز خبرنگار : مهسا زین‌العابدینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار