تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش قم از دانش‌آموزان برگزیده موسسه «دارالاکرام»

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از دانش‌آموزان و دانشجویان برگزیده موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) شعبه قم تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش قم از دانش‌آموزان برگزیده موسسه «دارالاکرام»

علیرضا رحیمی، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان قم، با حضور در موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) شعبه قم، در جریان فعالیت بخش های مختلف موسسه و دستاوردهای چندین ساله آن قرار گرفت.

وی با تسلیت ایام اربعین حسینی(ع) و نیز تقدیر از مدیر و دست اندرکاران موسسه دارالاکرام در ارائه خدمات آموزشی، پرورشی، فرهنگی و ورزشی، بر همکاری و مساعدت همه جانبه آموزش و پرورش در راستای رشد و ارتقا آموزشی و تربیتی دانش آموزان مستعد تاکید کرد.

در ابتدای این بازدید، «منوچهر دهشیری» مدیر موسسه گزارشی از فعالیت ها، پیشرفت ها، افتخارات، فرازونشیب ها و دغدغه های موجود موسسه خیریه دارالاکرام بیان کرد.

در این دیدار «حسن پاکدامن» عضو شورای راهبردی موسسه دارالاکرام با تشریح برخی معضلات و مشکلات موسسه، خواستار معرفی خیرین آموزشی جهت پیشبرد سریعتر و کیفی تر اهداف این خیریه آموزشی شد.

در دیدار فوق، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به همراه حجت الاسلام محمدرضا قاسمی نیا معاون سوادآموزی استان و اعضای شورای راهبری موسسه از بخش های مختلف بخصوص کارگاه عکاسی بازدید و با مربیان و تعدادی از دانش آموزان گفت‌وگو کردند.

همچنین دو همیار و آموزشیار و تعدادی از دانشجویان و دانش آموزان موفق و برگزیده موسسه خیریه دارالاکرام با حضور مدیرکل آموزش و پرورش قم مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار