عنایتی: روی برنامه پیش می‌رویم تا سورپرایز نشویم

‌تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت‌ برای هر بازی برنامه داریم و روی برنامه خودمان پیش می‌رویم تا بتوانیم با هر اتفاقی مقابله کنیم و سورپرایز نشویم.

کد مطلب: ۱۴۰۱۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
عنایتی: روی برنامه پیش می‌رویم تا سورپرایز نشویم

رضا عنایتی، سرمربی تیم ملی فوتبال امید در نشست‌خبری پیش از بازی تیمش مقابل هنگ‌کنگ در اولین دیدار مقدماتی المپیک اظهار داشت: خوشحالم اینجا هستیم و شروع هر تورنمنتی سختی‌های خاص خودش را دارد. فردا بازی بسیار سختی مقابل هنگ‌کنگ داریم و تمام تلا‌ش‌مان این است که بتوانیم اهداف تاکتیکی‌مان را در زمین پیاده کنیم.

وی ادامه داد: کار سختی پیش رو داریم، اما خداراشکر تمام بازیکنان ما آماده هستند و تلاش می‌کنند کار بزرگی در ازبکستان انجام دهند. بازی با هنک‌کنگ بازی بسیار سختی برای شروع است و باید روی این بازی تمرکز کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید تصریح کرد: مطمئن باشید برای هر بازی برنامه داریم و روی برنامه خودمان پیش می‌رویم. مشکل ما این است که نتوانستیم ۱۰۰ درصد هنگ‌کنگ را آنالیز کنیم، اما خودمان را آماده کردیم تا با هر اتفاقی بتوانیم مقابله کنیم و سورپرایز نشویم.

عنایتی درباره رقابت با تیم ملی ازبکستان خاطرنشان کرد: ازبکستان در رده‌های پایه پیشرفت بسیار خوبی در این چند سال داشت. تیم بسیار سخت‌کوشی است و ما کاملا این موضوع را می‌دانیم. درباره این بازی بعدا بیشتر صحبت می‌کنم و اجازه دهید تمرکز ما روی هنگ کنگ باشد. امیدوارم اتفاقات خوبی هم برای ما و هم برای ازبکستان رخ دهد. هر چند دور از ذهن است، اما امیدوارم هر دو تیم بتوانند از این مرحله عبور کنند.

تیم ملی فوتبال امید‌ ایران فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ازبکستان به مصاف ‌هنگ‌کنگ خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار