پرسپولیس - النصر با حضور تماشاگران برگزار می‌شود؟

تهران (پانا) - باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس طی بیانیه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست و تقاضای لغو محرومیت هواداران را در اولین دیدار گروهی مسابقات لیگ قهرمانان کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۱۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس - النصر با حضور تماشاگران برگزار می‌شود؟

به گزارش فارس؛ باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس طی بیانیه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست و تقاضای لغو محرومیت هواداران در اولین دیدار گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را کرد.

در بیانیه این باشگاه آمده است:

«پیش از هر چیز باید از کنفدراسیون فوتبال آسیا، وزارت امور خارجه و فدراسیون فوتبال ایران در خصوص همکاری‌ها و اقدامات لازم در زمینه لغو برگزاری دیدارهای خانگی در زمین بی‌طرف و مجوز برگزاری مسابقات خانگی به فدراسیون‌های ایران و عربستان داشته باشیم.

بر همین اساس با توجه به استقبال و حضور پرشور هواداران پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا طی دوره‌های گذشته و در حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و ریاست فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و افزایش سطح و کلاس بازی‌های آسیایی به‌خصوص در دیدار حساس و مهم 2 مدعی فینال لیگ قهرمانان آسیا، بین 2 تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان که نماینده سعودی از چهره‌های جهانی فوتبال نیز سود می‌برد، حضور پرشور هواداران می‌تواند رونق و جذابیت این بازی را دوچندان سازد.

دیدار پرسپولیس و النصر در ورزشگاه خالی نه تنها ارزش و عملکرد 2 تیم بلکه سطح اهمیت و وقار فوتبال آسیا را کمرنگ جلوه می‌دهد.

بی‌شک دیدار پرسپولیس ایران و النصر عربستان، رقابتی بین‌المللی در سطح قاره آسیا خواهد بود چرا که نباید بزرگترین غایب این رقابت حساس، هواداران پرشور 2 تیم باشند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با مساعدت خود در انجام بازی‌های 2 کشور در خانه بر حساسیت این رقابت‌ها افزود و جا دارد با همکاری مضاعف، اجازه حضور هواداران را در این بازی فوق حرفه‌ای صادر نماید. چرا که این بازی مهم و زیبا می‌تواند ویترین زیبایی از فوتبال آسیا را برای جهان به نمایش بگذارد.

امیدواریم با هماهنگی و همکاری بیشتر، رشد و توسعه فوتبال آسیا را شاهد باشیم و برای بهبود هر چه بیشتر آن تلاش کنیم تا هواداران فوتبال آسیا از این رقابت‌های بین‌المللی بیشتر لذت ببرند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار