رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

سازمان دانش‌آموزی مکانی برای آموزش مهارت‌های تشکیلاتی و اجتماعی است

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در برگزاری اردوی یک روزه دبیرستان دوره اول متوسطه آیت الله صالحی که با عنوان اردوی پدر و پسری برگزار شد، گفت برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های تخصصی تشکیلاتی و اجتماعی از اصلی‌ترین برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۴۰۱۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی مکانی برای آموزش مهارت‌های تشکیلاتی و اجتماعی است

محمود رجبی پور بیان کرد: ما در نظر داریم مهارت‌های لازم را به دانش آموزان آموزش دهیم تا در موقع نیاز بتوانند تا رسیدن کمک از بحران نجات پیدا کنند و مهارت‌هایی که باعث تقویت روابط آنها در اجتماع با افراد مختلف می شود.

رجبی پور گفت: موضوع طبیعت و اهمیت حفظ و نگهداری از آن وظیفه تک تک ماست و اسکان در طبیعت با محوریت چادرزنی و جان پناه است که به دانش آموزان آموزش می دهیم.

وی در ادامه گفت: آموزش‌های زیادی در سازمان دانش آموزی به دانش آموزان داده می شود که می توان به خبرنویسی، چادرزنی، نقشه خوانی و...اشاره کرد.

رجبی پور همچنین گفت: بازی های بومی، محلی برای ایجاد نشاط و سرگرمی از جمله برنامه هایی است که در این اردوهای یک روزه مد نظر قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: در جهت فرم دهی و حفظ بازی‌های بومی در نظر داریم از این بازی‌ها و سرگرمی‌ها در کنار فعالیت های خلاقانه مثل کار با چوب و گره تزیینی، استفاده مفید از دور ریختنی ها و پروژه‌های چوبی بهره ببریم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان ادامه داد: مهارت های اجتماعی مثل سخنوری و آداب شهروندی در کنار سایر مهارت‌ها آموزش داده می شود.

دانش‌آموز خبرنگار: مجتبی زندی گوهر ریزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار