مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان- قرقیزستان؛

کسب عنوان سومی فرنگی‌کاران جوان ناشنوا در قهرمانی جهان

تهران (پانا) - تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان ایران با کسب ۳ مدال طلا و یک نقره و جایگاه سومی به کار خود در مسابقات قهرمانی جهان در بیشکک قرقیزستان پایان داد.

کد مطلب: ۱۴۰۱۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب عنوان سومی فرنگی‌کاران جوان ناشنوا در قهرمانی جهان

در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی ناشنوایان در رده سنی جوانان در بیشکک قرقیزستان، نمایندگان ایران در اوزان مختلف با کسب ۳ مدال طلا و یک نقره در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

در این رقابت‌ها علی قربانی در وزن ۶۳ کیلوگرم در دور اول ۸ بر صفر حریف قزاق خود را شکست داد، دور دوم با قرعه استراحت روبه‌رو شد، دور سوم ۹ بر صفر کشتی‌گیر ترکیه را شکست داد و در دور چهارم پس از انصراف حریف هندی به فینال راه پیدا کرد و پس از عدم حضور کشتی‌گیر ارمنستان در فینال، اولین مدال طلا را به نام خود ثبت کرد.

همچنین حسین حسینی در وزن ۸۲ کیلوگرم ۸ بر صفر حریف آمریکایی را شکست داد، در کشتی دوم کشتی‌گیر اوکراینی را ضربه فنی کرد و در فینال ۹ بر صفر نماینده ارمنستان را شکست داد و دومین مدال طلا را برای کاروان ایران کسب کرد.

در ادامه این رقابت‌ها در وزن ۵۵ کیلوگرم، مهدی بزی در مسابقه اول ۸ بر صفر کشتی‌گیر آمریکا را شکست داد و در دومین دیدار ۸ بر صفر برابر حریف قزاق پیروز شد و در کشتی سوم ۹ بر صفر کشتی‌گیر قرقیزستانی را شکست داد و در کشتی چهارم ۸ بر صفر کشتی‌گیر ارمنستان را شکست داد و به فینال راه پیدا کرد.

بزی در فینال ۸ بر صفر حریف ترکیه را شکست داد و به سومین مدال طلا دست یافت.

همچنین در وزن ۷۷ کیلوگرم، مهدی علیدادی ۸ بر ۶ کشتی‌گیر قزاق را شکست داد و در مبارزه دوم ۹ بر صفر مغلوب کشتی‌گیر ترکیه شد و در جایگاه دوم ایستاد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمد باقری در دیدار اول برابر کشتی‌گیر قزاقستانی ضربه فنی شد و در دور دوم برابر نماینده ترکیه ۱۲ بر ۲ مبارزه را واگذار کرد و حذف شد.

در ادامه این مسابقات، کشتی‌گیران تیم ملی فرنگی بزرگسالان ناشنوا از فردا سه‌شنبه ۱۴ شهریور رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار