مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به ارتقای جایگاه معلم دارد

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به ارتقای جایگاه معلم دارد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به ارتقای جایگاه معلم دارد

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در آیین تجلیل از عوامل اجرایی طرح درس پژوهی ضمن گرامیداشت هفته دولت و تسلیت اربعین حسینی گفت: وزارت آموزش و پرورش در این دولت نگاه ویژه ای به ارتقای جایگاه و منزلت معلمان دارد.

وی با برشمردن خدمات دولت در حوزه آموزش و پرورش اظهار کرد: تاثیر ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی در نتایج کنکور و تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانات نهایی گام بلندی در راستای عدالت آموزشی بود که دولت سیزدهم با برنامه مطلوب نسبت به آن اقدام کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش گفت: با تکمیل طرح شهید سلیمانی بیش از ۳۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی دانش آموزی اردبیل اضافه می شود. در همین راستا ۴ هکتار زمین ورزشی با دستور و حمایت استاندار اردبیل احیا شده است و در آینده نزدیک شاهد راه اندازی مجموعه ورزشی شهید رجایی در این مکان خواهیم بود.

صفری تصریح کرد: یکی دیگر از ماموریت های مهم آموزش و پرورش تقویت مدارس دولتی است که در همین راستا بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تجهیزات به مدارس شبانه روزی استان اردبیل تزریق شده است و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به نزدیک بودن ایام بازگشایی مدارس بیان کرد: به منظور بازگشایی هرچه با شکوهتر مدارس در اول مهر، برنامه‌ریزی‌های لازم در حوزه های ساماندهی نیروی انسانی، تامین تجهیزات و بهسازی فضای مدارس در سطح این استان انجام گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار