در سفر وزیر آموزش و پرورش به سیستان‌وبلوچستان صورت گرفت؛

۱۰۰ کلاس درس استاندارد جایگزین کلاس‌های کانکسی شد

کلنگ‌زنی مدرسه ۱۵ کلاسه زاهدان و افتتاح چند طرح دیگر در سیستان‌وبلوچستان

تهران (پانا) - در سفر وزیر آموزش‌وپرورش به استان سیستان‌وبلوچستان، مدرسه 15 کلاسه زاهدان کلنگ‌زنی شد و 100 کلاس درس استاندارد جایگزین کلاس‌های کانکسی شد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۰ کلاس درس استاندارد جایگزین کلاس‌های کانکسی شد

رضامراد صحرایی در قالب سفر استانی به سیستان‌وبلچوستان رفت که بررسی وضعیت فضاهای آموزشی و پرورشی و بهره‌برداری از پروژه‌های شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۲ از برنامه‌های این سفر بود.

بهره‌برداری همزمان از ۱۰۰ کلاس درس استاندارد

وزیر آموزش و پرورش با حضور در روستای خواجه‌مسک زاهدان، مدرسه یک‌کلاسه امام رضا(ع) این روستا را به صورت نمادین و به نمایندگی از ۱۰۰ کلاس درس استاندارد، جایگزین کلاس‌های کانکسی افتتاح کرد.

با بهره‌برداری از این ۱۰۰ کلاس درس، نیمی از مدارس کانکسی استان جمع‌آوری و تبدیل به فضای آموزشی استاندارد شد.

افتتاح مجتمع شبانه‌روزی ۱۲ کلاسه شهرستان نیمروز

رضامراد صحرایی در ادامه سفر، مجتمع شبانه‌روزی ۱۲ کلاسه شهرستان نیمروز را افتتاح کرد. این مجتمع شبانه‌روزی با زیربنای ۴۴۶۲ مترمربع از محل اعتبارات دولتی احداث شده است.

افتتاح مجتمع شبانه‌روزی هنرستان ۱۲ کلاسه کشاورزی زابل

هنرستان شبانه‌روزی کشاورزی شهرستان زابل با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

هنرستان ۱۲ کلاسه کشاورزی زابل با زیربنای ۴۶۰۰ مترمربع از محل اعتبارات دولتی احداث شده است.

رضامراد صحرایی در حاشیه این افتتاحیه از توجه ویژه مسئولین ستادی به سیستان‌وبلوچستان در شاخص‌های مختلف حوزه تعلیم‌ و تربیت خبر داد و گفت: اقدامات خوب و ارزنده‌ای در استان انجام‌ گرفته اما کافی نیست و باید بیشتر از این‌ها تلاش کرده و کار تاثیرگذار و ماندگار انجام دهیم.

وی افزود: از آغاز دولت سیزدهم در حوزه ساخت‌وساز فضاهای آموزشی، ۲۸ هزار کلاس درس در سراسر کشور احداث شده و امروز شاهد شتاب مدرسه‌سازی در جای‌جای ایران اسلامی به‌ویژه در سیستان‌وبلوچستان هستیم. ساخت بیش از ۸۵۰ کلاس درس در نیمه اول سال جاری در این استان نویدبخش افقی رو به پیشرفت خواهد بود.

‌در حاشیه افتتاح این پروژه، وزیر آموزش و پرورش از نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان در قالب مهارت‌آموزی و اشتغال‌آفرینی بازدید و با آنان گفت‌وگو کرد.

بهره‌برداری از مجموعه سرپوشیده استخر شنای شهرستان زهک

استخر شنای اقبال لاهوری شهرستان زهک طی مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مجموعه استخر سرپوشیده شهرستان زهک بعد از ۱۲ سال با پیگیری‌های صورت‌گرفته به بهره‌برداری رسید. مساحت این مجموعه ۱۲۰۰ مترمربع است و شامل استخر، جکوزی، سونا و... است.

آغاز به کار ساخت مدرسه ۱۵ کلاسه علامه حلی زاهدان

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با هدف تامین فضای آموزشی استاندارد برای دانش‌آموزان، کلنگ آغاز ساخت پروژه ۱۵ کلاسه علامه حلی زاهدان را بر زمین زد.

این پروژه با زیربنای ۳۳۰۰ مترمربع از محل اعتبارات دولتی احداث خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار