رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج:

پیشرفت و عدالت ۲ مقوله مهم در جذب جوانان به مقوله‌های اجتماعی و فرهنگی است

کرج (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج در آیین افتتاحیه آموزش های نهضت پیشگامان پیشرفت و عدالت سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کرج پیشرفت و عدالت را ۲ مقوله مهم در جذب جوانان به مقوله‌های اجتماعی و فرهنگی دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۰۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت و عدالت ۲ مقوله مهم در جذب جوانان به مقوله‌های اجتماعی و فرهنگی است

حمید رضا بهجت آبادی بیان کرد: نهضت پیشگامان پیشرفت هلال احمر شهرستان کرج با حضور یک تیم ۱۴ نفره از فراگیران در رده سنی ۹تا ۱۲ سال به میزبانی خانه مسجد امیرالمومنین شهرک قائمیه در شهرستان کرج برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج پیشرفت و عدالت را ۲ مقوله مهم در جذب جوانان به مقوله‌های اجتماعی و فرهنگی دانست و عنوان کرد: حرکت در راستای عمل به بیانیه گام دوم انفلاب با شکل گیری تشکل هایی از جوانان و نوجوانان و ایجاد زمینه‌های پیشرفت و ترویج عدالت در جامعه مهیا می‌شود.

وی اضافه کرد: در این راستا، تیم های ۱۴ نفره نهضت پیشگامان پیشرفت و عدالت با ارتقاء آموزش های امدادی و فرهنگی نقش ویژه ای درآگاهی عمومی جامعه ایفا می‌کنند.

گفتنی است ؛ افتتاحیه اجرای آموزش های این تیم ها در مسجد امیرالمونین و با سرود انقلاب اسلامی و سرود پیشگامان آغاز و مباحثی در خصوص هویت پیشگامی و کمک های اولیه برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: امیررضا خروطی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار