امام‌جمعه شهرستان‌ اسلامشهرعنوان کرد:

عظمت و استقامت ملت‌ ایران، عامل مهم خنثی‌ شدن تحریم‌ها بود

اسلامشهر(پانا)-امام‌جمعه اسلامشهردرخطبه‌های نمازجمعه عظمت و استقامت ملت‌ ایران را عامل مهم خنثی ‌کردن تحریم‌ها و غلبه بر جنگ اقتصادی و تحریم‌های متفاوت در چهار دهه گذشته برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
عظمت و استقامت ملت‌ ایران، عامل مهم خنثی‌ شدن تحریم‌ها بود

حجت‌الاسلام محمد‌باقر برقراری، امام‌جمعه شهرستان‌اسلامشهر درخطبه‌های نمازجمعه که در مصلی منطقه برگزار شد، با دعوت همگان به عایت تقوای ‌الهی اظهار کرد: در آستانه چهلمین روز شهادت حضرت ابا‌عبدالله حسین(ع) و یاران باوفایش و اربعین‌حسینی قرار داریم که بر اساس روایات ائمه معصومین (ع) زیارت امام‌حسین (ع) با رعایت آداب سفر از واجبات است.

وی در خطبه دوم نماز با اشاره به روز بانکداری اسلامی بیان کرد: بر اساس فتوای امام راحل و سخنان رهبری می‌بایست از بانکداری بدون ربا جلوگیری شود و قانونی نیز در سال ۶۹ تصویب شد که مواد آن لازم‌الاجرا است.

امام‌ جمعه اسلامشهر با اشاره به منویات رهبری که فرمودند در حال نزدیک شدن به قله هستیم، افزود: دشمنان ما از جمله استکبار جهانی و رژیم‌صهیونیستی در اوج ذلت قرار دارند و ایران‌اسلامی از اقتدار کامل برخوردار است و؛ پس از جنگ اقتصادی و تحریم‌های متفاوت در چهاردهه گذشته، عظمت استقامت ملت‌ایران تحریم‌ها را خنثی کرد و نمونه‌ای از اقتدار دولت سیزدهم را افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی برشمرد که نقطه امید و مایه افتخار است.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: مقام معظم‌ رهبری (مدظله‌العالی) در دیدار با هیأت دولت با ارائه رهنمودهای ارزشمندی فرمودند؛ ما از همه دولت‌ها حمایت کردیم و در کنار آن از این دولت تمجید نیز می‌کنیم؛ از جمله انتظارات ایشان کاهش تورم بود و اکنون می‌بایست دولت غبارزدایی تورم را با توجه به کاهش تحریم‌ها در بخش مسکن و کالا رسیدگی کند و قدرت‌توان و خرید مردم بالا ببرد.

محمدباقر برقراری امام‌جمعه اسلامشهر با اشاره به سیاست‌های ایجاد فتنه آمریکا در منطقه غرب آسیا خاطرنشان کرد: آمریکا در مقابل تجدید رابطه ایران با کشورهای عربی سکوت می‌کند، لیکن از سوی دیگر در حال ایجاد فتنه در سایر کشورهای منطقه با همراهی رژیم صهیونیستی است.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار