کسب ۷ عنوان کشوری توسط دانش‌آموزان خراسان جنوبی درمسابقات قرآن

بیرجند (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از درخشش دانش‌آموزان استان در مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور با کسب ۷عنوان برتر خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۷ عنوان کشوری توسط دانش‌آموزان خراسان جنوبی درمسابقات قرآن

علی سرزهی با بیان این که ۳۶ نفر از دانش آموزان برگزیده استانی به مرحله نهایی کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز،راه یافتند، اظهار کرد: فاطمه بشارتی و عطیه عزیزی در رشته حفظ کل، موفق به کسب رتبه اول بخش رشته‌های آوایی شدند.

وی با اشاره به کسب مقام پنجم ۲۰ جزء قرآن کریم، در بخش رشته‌های آوایی توسط دانش آموز حسن کهرمی، تصریح کرد: همچنین، دانش آموزان ابراهیم خسروی نوغاب و علیرضا بیدسکی به ترتیب موفق به کسب رتبه چهارم در رشته انشاء نماز، و رتبه پنجم رشته احکام، در بخش رشته های پژوهشی شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز را گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ قرآن، عترت و نماز در بین نسل جوان و نوجوان دانست و اضافه کرد: دانش آموزان عارفه فلسفی و ستایش غفوری کسب در رشته گفتمان مهدوی، بخش پژوهشی به عنوان پنجم کشور دست یافتند.

به گفته سرزهی، مرحله کشوری این دوره از مسابقات، در بخش آوایی به میزبانی خراسان رضوی و در بخش پژوهشی، به میزبانی استان کرمانشاه، از ۱۵ مرداد لغایت ۳ شهریور ماه سال جاری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار