مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

تقویت فعالیت‌های تربیتی و ورزشی با تجهیز اردوگاه‌ها

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی بر تقویت فعالیت‌های تربیتی و ورزشی همراه با ایجاد و تجهیز اردوگاه‌ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تقویت فعالیت‌های تربیتی و ورزشی با تجهیز اردوگاه‌ها

مسعود سعادتی عنوان کرد: تا بازگشایی مدارس تمامی موارد و چالش‌های مختلف در حال بررسی بوده و برخی از آنها با همکاری شهرداری و شورای شهر تبریز قابل حل است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد وزارت آموزش و پرورش تقویت فعالیت های تربیتی و ورزشی با ایجاد و تجهیز اردوگاه‌ها است، افزود: در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بهبود فضای آموزشی نیز مطرح شد و نیاز به کمک فرابخشی است.

شهرام دبیری نیز در ادامه گفت: امروز در دیدار مدیرکل به همراه عضو شورا و شهردار در جهت هماهنگی های بیشتر و انعقاد تفاهم‌نامه شهرداری و آموزش و پرورش در جهت پرورش استعدادهای دانش آموزان در زمینه های مختلف بحث و تبادل نظرهای مفیدی صورت گرفت.

رئیس شورای کلانشهر تبریز تاکید کرد: هماهنگی‌های مختلف در خصوص مشکلات آموزشی قطعا بر کیفیت ارائه خدمات تاثیرگذار است و این همکاری ها موجب می شود در آینده شاهد تعامل بیشتر با مجموعه باشیم.

وی تصریح کرد: باید نظارت آموزش و پرورش بر ارائه خدمات به دانش آموزان و اولیا به شکل جدی پیگیری شود تا در زمان بازگشایی مدارس با چالش های مختلف شهری مواجه نباشیم.

یعقوب هوشیار نیز در ادامه نشست بیان کرد: یکی از سیاست های شهرداری تعاملات بین بخشی موثر است تا از ظرفیت های موجود در بخش های مختلف به نفع مردم استفاده کند و یکی از ظرفیت های بی نظیر برای شهرداری، آموزش و پرورش است.

شهردار تبریز اذعان کرد: یکی از رویکردهای شهرداری، حضور در مدارس و تقویت امکانات و زیرساخت‌های ورزشی مدارس بوده، پس لازم است نیازمندی های مناطق به شکل کامل احصاء شود.

وی افزود: معلمان به شکل شبانه روزی در جهت تربیت فرزندان تلاش می کنند و راهبری این مهم بر عهده نیروهای ستادی آموزش و پرورش بوده و برای رضایتمندی و آسودگی خاطر فرهنگیان و خانواده ها از نظر زیرساختی با همکاری شهرداری و شورای شهر سیاست گذاری های لازم صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: تعاملاتی که در این دیدار صورت گرفت ما را بر آن داشت تا آمادگی شهرداری را با استفاده از ظرفیت ها برای شروع سال تحصیلی اعلام کنیم و در برنامه های دیگر نیز در تمام قسمت ها یاریگر آموزش و پرورش باشیم.

شهردار تبریز در پایان این دیدار از رایگان بودن سرویس حمل و نقل شهری برای دانش آموزان و اولیا در روز اول مهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با تدابیری که صورت گرفته در صدد کاهش ترافیک و سهولت رفت و آمد برای شهروندان در ایام بازگشایی مدارس هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار