در هفتمین روز هفته دولت یک واحد آموزشی در شهرستان آمل به بهره‌برداری رسید

آمل(پانا) - در هفتمین روز هفته دولت یک واحد آموزشی ۹ کلاسه با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در شهرستان آمل به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۳۹۹۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
در هفتمین روز هفته دولت یک واحد آموزشی در شهرستان آمل به بهره‌برداری رسید

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل در حاشیه افتتاح این پروژه در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار داشت: این واحد آموزشی پسرانه متوسطه اول است که با مشارکت بخش خصوصی و دولتی احداث شده است.
محمد علی ابراهیم زاده افزود: یک واحد آموزشی هنرستان نیز با صرف اعتبارات دولتی بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در زمین اهدایی یک خیر نیک اندیش احداث شده که پس از تجهیز کارگاه های آن در اواخر شهریور ماه به بهره برداری می رسد.

وی همچنین یادآور شد: در حوزه پرورشی نیز ۶ پروژه ورزشی زمین چمن مصنوعی و سالن درون مدرسه ای در مدارس این شهرستان آماده بهره برداری کردیم تا دانش آموزان عزیز در ساعات ورزش از این فضاها استفاده کنند.

ابراهیم زاده با اشاره به اینکه تعداد ۷۰هزار دانش آموز آملی در بیش از ۵۰۰ واحد آموزشی دولتی و غیر دولتی تحصیل می کنند، عمده ترین مشکلات آموزش و پرورش این شهرستان را کمبود فضای آموزشی و معلم در هر سه دوره تحصیلی برشمرد؛ و از متولیان آموزشی کشور و استان خواست تا برای رفع این موانع آموزشی ،به یاری آموزش و پرورش این شهرستان بشتابند.


خبرنگار پانا آمل سیدمهدی جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار