مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد:

اسکان ۱۴ هزار نفر روز از زوار حسینی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش ایلام

ایلام (پانا) - مجموعه آموزش و پرورش استان ایلام در شهرستان مهران تاکنون میزبان بیش از 14 هزار نفر روز از زوار اربعین حسینی بوده است.

کد مطلب: ۱۳۹۹۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اسکان ۱۴ هزار نفر روز از زوار حسینی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش ایلام

علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با حضور در شهر مهران و بازدید از موکب و محل اسکان زائرین در جریان خدمت رسانی به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قرار گرفت.

درویشی در این بازدید با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت دستگاه تعلیم و تربیت استان در جهت خدمت‌رسانی به زوار گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان در شهرستان مهران تاکنون میزبان بیش از ۱۴ هزار نفر روز از زوار اربعین حسینی بوده است.

وی همچنین به استفاده از ظرفیت محوطه و حیاط مدارس اشاره کرد و گفت: روزانه نزدیک به ۲ هزار وسیله نقلیه در فضاهای آموزشی و اقامتی مدارس جای داده می شود.

درویشی در ادامه تصریح کرد : تمام ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق استان، آمادگی پذیرایی از زوار حسینی را دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در ادامه با بیان اینکه موکب آموزش و پرورش بصورت شبانه روز در حال خدمت رسانی است، گفت: ویژگی بارز این موکب، دانش آموز محور بودن آن است و دانش آموزان در این موکب فعال هستند.

درویشی در بخش دیگری از سخنان خود، به توزیع بسته های فرهنگی و پوستر های نذر ظهور اشاره کرد که در اختیار زائران برای کارهای فرهنگی قرار می گیرد.

دانش آموز خبرنگار: اسمر جمالزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار