نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی :

رشد تولید از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است

تهران(پانا)- نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه رشد تولید از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است اظهار کرد رشد تولید از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است زیرا نان و سفره مردم تا حدود زیادی به این وزارتخانه بستگی دارد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
رشد تولید از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است

به گزارش ایانا، سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی روز سه شنبه در مراسم معرفی طرح‌ها و خدمات نوین کشاورزی به مناسبت هفته دولت که امروز در سالن نعمتی جم برگزار شد، با اشاره به ماموریت جهاد کشاورزی در راستای شعار سال بیان کرد: یکی از امتیازات جمهوری اسلامی این است که مقام معظم رهبری بر اساس کارشناسی‌های داخلی و نیازمندی‌های کشور، منطقه‌ای و بین‌المللی به شعار سال به صورت عالمانه می‌رسند.

وی ادامه داد: زمانی که شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» می‌شود؛ برآمد همه کارشناسی‌ها و اولویت‌ها است و وظیفه همه ما است که این شعار را با اهتمام دنبال کنیم. این شعار نسبت به برخی وزارتخانه‌ها اهمیت بیشتری دارد. امسال به‌دلیل تغییرات از ابتدای سال اهتمامی برای شعار سال نبود و در دو ماه اخیر تلاش بسیاری شده است.

ربانی افزود: رشد تولید از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است زیرا نان و سفره مردم تا حدود زیادی به این وزارتخانه بستگی دارد. اگر برخی وزارتخانه ها نتوانند تورم را مهار کنند، به‌صورت روزمره برای مردم محسوس نیست اما اگر مواد غذایی که بیشتر تولید آن در وزارت جهاد کشاورزی است، تامین نشود و با رشد در این حوزه روبرو نباشیم، این عدم افزایش توسط مردم لمس می‌شود. باید برای حفظ قیمت تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: مردم موفقیت دولت در بخش مهم مواد غذایی را لمس می‌کنند. بنابراین نیاز است برای مقابله با رشد تورم در وزارت جهاد کشاورزی کار مضاعف انجام شود.

وی بیان کرد: برای رسیدن به شعار سال، برنامه‌ریزی صحیح، عالمانه، درست و واقع بینانه نیاز است. دسترسی به اهداف نیاز به آمار درست دارد و نرم افزارهای لازم برای آن در نظر گرفته شده است. وزارت جهاد کشاورزی نیاز به حمایت دارد تا نقاط ضعف اصلاح شود و برنامه‌ریزی نیازمند آمار صحیح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار