همزمان با هفته دولت صورت گرفت

افتتاح ۲هزار و ۳۸۹ واحد مسکونی با حضور وزیر راه و شهرسازی در قم

قم (پانا) -–همزمان با هفته دولت و با حضور وزیر راه و شهرسازی ۲ هزار و ۳۸۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان قم به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۳۹۹۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۲هزار و ۳۸۹ واحد مسکونی با حضور وزیر راه و شهرسازی در قم

سید محمد آقامیری، استاندار قم در آیین بهره برداری از طرح‌های نهضت ملی مسکن قم، بیان کرد: مسکن جزو برنامه‌های جدی و اولویت‌های اصلی مجموعه مدیریت استان قم است.

وی اضافه کرد: وجود حوزه علمیه و مراکز دینی و مذهبی قم زمینه و ظرفیت مطلوبی را جهت توسعه همه‌جانبه این استان در ابعاد مختلف آن به وجود آورده‌است.

آقامیری خاطرنشان کرد: همه ظرفیت‌های قم برای تکمیل واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن پای کار خواهد آمد.

احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این آیین، ابراز کرد: یکی از برنامه‌های مهم این استان در حوزه مسکن، تلاش و برنامه‌ریزی جهت خانه‌دار شدن ۱۲ هزار کارگر ساختمانی است و اقدامات و گام‌های خوبی نیز در زمینه با تعامل بخش‌های مرتبط در استان قم برداشته شده است.

وی یادآور شد: در طول هشت سال دولت تدبیر و امید حوزه مسکن عملا تعطیل بود و علت گرانی و تقاضای بالا در بخش مسکن نیز از همین مساله سرچشمه گرفته است.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه ساخت سالانه یک میلیون مسکن با وجود تمام مشکلات و موانع، شدنی است، اضافه کرد: متراژ ۱۸۰ مترمربعی واحدهای یک طبقه در استان قم جوابگوی همه نیازها نیست و لازم است تا نسبت به افزایش زیربنای این واحدها، برنامه‌ریزی بهتری صورت بگیرد.

امیرآبادی در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: فرودگاه، مونوریل و قطار سریع‌السیر جزو پروژه‌های مهم و نیمه‌تمام استان قم است که وزارت راه و شهرسازی باید نسبت به آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

گفتنی است از بین ۲ هزار و ۳۸۹ واحد به بهره‌برداری رسیده در قم، ۵۰۰ واحد در شهرک پردیسان و بقیه نیز در قالب طرح ساماندهی بافت‌های فرسوده شهری و روستاهای استان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار