هشدار هواشناسی برای ۱۰ استان

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد و برای ۱۰ استان از جمله تهران هشدار آب‌گرفتگی، سیلاب ناگهانی و خسارت به محصولات کشاورزی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
هشدار هواشناسی برای ۱۰ استان

تحلیل نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده با احتمال رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان رگبار پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق گردوخاک پیش‌بینی شده است.

روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با عبور موج بارشی از نوار شمالی کشور در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و به‌تدریج در خراسان شمالی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد گردوخاک روی می‌دهد.

طی امروز و فردا در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر در برخی ساعات رگبار،‌رعدوبرق و و گردوخاک پیش‌بینی شده است. پنجشنبه در اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرف کشور بارش‌های پراکنده روی می‌دهد. روز جمعه در مناطق شمالی، شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده با احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه در شرق و سه‌شنبه در شرق و دامنه‌های جنوبی البرز، چهارشنبه تا جمعه در شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

دریای خزر در روز چهارشنبه مواج است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار