همزمان با هفته دولت

۹ طرح عمرانی و خدماتی در رودان به بهره‌برداری رسید

هرمزگان (پانا) - به مناسبت هفته دولت در شهرستان رودان با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مدیران شهرستان رودان ۹ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۳۹۹۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
۹ طرح عمرانی و خدماتی  در رودان به بهره‌برداری رسید

عبدالرضا سالاری، فرماندار شهرستان رودان گفت: در سومین روز از هفته دولت ۹ طرح در حوزه های توسعه و عمران شهری و روستایی، ارتباطات و دامپزشکی به بهره برداری رسید. اولین طرح افتتاح مرکز خدمات درمانی دامپزشکی بود که این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان با هدف تکمیل زنجیره بهداشت و درمان دام و با رویکرد مقابله با بیماری های دامی و صیانت از سرمایه های دامی در رودان به بهره برداری رسید.

عبدالرضا سالاری در ادامه از بهره برداری از ۳۴ هزار مترمربع آسفالت معابر شهری رودان خبر داد و گفت: آسفالت خیابان شهید سقایی رودان به نمایندگی از ۹ طرح آسفالت معابر در محلات رودان به بهره برداری رسید که در مجموع برای اجرای این میزان آسفالت ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گفته سالاری طرح های دیگری نیز در هفته دولت به بهره برداری رسید که می توان به نصب ۳۶ دوربین پایش تصویر در بالاترین کیفیت، سایت همراه اول محله پشته معزآباد رودان و بهره‌مندی ۳ هزار نفر از مردم رودان از مزایای آن و افتتاح یک واحد تولید مصنوعات چوبی در شهرک صنعتی اشاره کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سه طرح نیز در بخش بیکاه در حوزه توسعه عمران شهری و روستایی داشتیم که در پی آن ۳۴ هزار مترمربع آسفالت معابر با اعتبار ۱۲میلیارد تومان در روستای اسلام آباد، طرح هادی روستای سکل به میزان ۱۰ هزار متر آسفالت و همچنین احداث میدان با اعتبار ۴ میلیارد تومان با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری ها در محله بهارستان شهر بیکا با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و اجرای ۷ هزار مترمربع به بهره برداری رسید.

دانتش آموز خبرنگار: محمد مهدی رنج کش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار