مدیریت آموزش و پرورش نیشابور؛

معلمان و کارمندان آموزش و پرورش از بهترین کارمندان دولت به شمار می‌روند

نیشابور (پانا) - مدیریت آموزش و پرورش نیشابور گفت مدیران، معلمان و کارمندان آموزش و پرورش بنا بر گزارشات مردمی و آماری از بهترین، پویاترین، محجوب‌ترین و محبوب‌ترین کارمندان دولت به شمار می‌روند.

کد مطلب: ۱۳۹۹۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
معلمان و کارمندان آموزش و پرورش از بهترین کارمندان دولت به شمار می‌روند

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامی داشت هفته دولت، روز کارمند و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، گفت: کارمندان با تلاش مضاعف خود را همواره بر ارتقای شاخص های توسعه کشور کوشیده اند و به عنوان آینه وظیفه شناسی و انعکاس دانایی و تعهد، نوید بخش آینده ای پرنشاط و موفق بر اساس سیاست های تبیین شده هستند.

سید مهدی قاضی افزود: مسئولیت پذیری در رفتار اداری، نظم در امور، امانت داری در کار، آشنایی با برنامه های و روش های روز کاری، پایبندی به تعهدات و قراردادها، وظیفه شناسی، اخلاق نیکو، پاسخگویی به مکاتبات در زمان مناسب، گره گشایی از کار مردم و تکریم ارباب رجوع، رعایت شئونات اداری و پوشش مناسب، بردباری و ترویج فرهنگ نماز، ایثار و شهادت و عفاف و حجاب بخشی از رفتارهای یک کارمند به شمار می رود.

وی ادامه داد: مدیران، معلمان و کارمندان آموزش و پرورش بنا بر گزارشات مردمی و آماری از بهترین، پویاترین، محجوب ترین و محبوب ترین کارمندان دولت به شمار می روند که هر کدام به نوبه خود قابل تحسین و ستایش هستند و بنده بر خود لازم می دانم از تلاش های بی شمار این قشر پرتلاش و موثر جامعه قدردانی کنم.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: پس از ارزیابی های انجام شده و تصمیم اعضای شورای معاونان این مدیریت، نسرین اسدی، فاطمه سوقندی، مریم ناشودی، مصطفی مهدوی، حسین ثنایی منش، مهدی خاکساری و موسی الرضا دستجردی به عنوان کارمندان نمونه مدیریت آموزش و پرورش نیشابور در سال ۱۴۰۲ انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار