مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ تمدید شد

تهران (پانا) - مهلت انتخاب رشته برای مجازین در رشته‌های با آزمون کنکور ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۶ شهریور تمدید شد و اصلاحات دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته (رشته‌های جدید و سایر اصلاحات) نیز امروز منتشر می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۸۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ تمدید شد

نتیجه علمی داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به صورت کارنامه حاوی نمره کل نهایی، رتبه، سهمیه و وضعیت بومی ۲۷ مردادماه ۱۴۰۲ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار گرفته که داوطلبان می‌توانند با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری به آدرس https://my.sanjesh.org کارنامه خود را مشاهده کنند.

دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته در همه گروه‌های آزمایشی در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

انتخاب رشته از طریق سامانه جامع آزمون سراسری برای همه گروه‌های آزمایشی از چهارشنبه اول شهریور آغاز شده است و فرایند انتخاب رشته تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۴ شهریور به پایان می رسید که این فرصت تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

همچنین اصلاحات دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته (رشته‌های جدید و سایر اصلاحات) تا پایان وقت امروز شنبه ۴ شهریور از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

انتخاب رشته برای انتخاب کد رشته محل‌های پذیرش با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون» در یک فرم و حداکثر تا ۱۵۰ رشته محل، انجام می‌شود. به عبارت دیگر فرآیند انتخاب رشته این دو جداگانه نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار